czwartek, 27 sierpnia 2015

przyziemna matematyka

od lekarza dostałam receptę na metatrexat , dawka na 4 miesiące
w aptece wydano mi dwa opakowania, dawka na 10 tygodni
wczoraj poszłam po kolejne opakowania
znaczy kolejne opakowanie, dawka na 5 tygodni
razem na tygodni 15
sie zadziwiłam, jako że dla mnie 4 miesiące to prawie 20 tygodni, a precyzyjniej, 122 dni, podzielone przez 7 równa sie ponad 17 tygodni
mogłabym dostać dodatkowe opakowanie, ale pełnopłatnie
nie, dziekuję

podobn sytuacje miewam z Nolwadexem
przyzwyczaiłam się


69 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierfsza!!! Olga siem nie liczy,jest zafsze

      Usuń
    2. to prawda!!!
      Ajda złoto!!!!! :))

      Usuń
    3. Z notki nic a nic nie pojmujem,ale jezdem od 21 godzin na "nogach" (i tyłku) i s takiej matematyki wyższej nic nie kumam:PP
      Czy ten post nie jezd o matematyce?
      obojentnie,witaj Rybeńko po wakacjach:)

      Usuń
    4. To ja trochę jak Ajda, za wcześnie na takie obliczenia.
      Ale dzień dobry!
      Jadę z mężem do kliniki, może zdejmą mu szwy i wyciąg i będzie mógł normalnie jeść?

      Usuń
    5. dzień dobry.
      ja też niewiele zrozumiałam z tych wyliczeń. może po kawie spróbuję jeszcze raz ogarnąć.

      Usuń
    6. dzień dobry;))
      kawusia pyszna:)
      Olga, pamiętałam wczoraj o mocach:**

      Usuń
    7. Dzień dobry!
      Witaj Ajda, dawno z Tobą way nie piłam :))

      Usuń
    8. Guupi tablet!
      Dafno s Tobom KAWY nie piłam ;)

      Usuń
  2. Podobnie mam z kroplami do oczu. Jedna buteleczka na miesiąc.
    A z kroplami nie jest jak z tabletkami i tak precyzyjnie nie zawsze wymierzę. Czasem kropelka więcej spadnie po policzku i w sumie bywa, że kropli braknie i muszę dokupić opakowanie bez refundacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olguś :**
      Z Twojego rozumiem tylko, że spływa po policzku i tu siem zgadzam;)
      Zaraz idem spać.miuego dnia Dziefczynki!
      He,he,he....roskoszujem siem podium:))

      Usuń
    2. Ajda, odpocznij zatem i bywaj tu częściej!
      :*

      Usuń
    3. S tym odpoczynkiem bywa trudno, ale teras idem jusz spać.
      Miuo Ciem byuo tak s rana spotkać Olguś:)

      Usuń
    4. Ajda
      właśnie o tobie myślałam
      że przepadłas
      a tu proszę!

      Usuń
    5. Rybenko byfauam ale ekhem w godzinach kiedy klubokafiarnia raczej zamknienta. Czy ja kiedys snormalniejem,tzn smondszeje?? Paczonc na fiek,marne szanse:PP
      Poczebuejm kogoś do powiek czymania-fstauam,ale nie fiem czy rzyje:-O
      Serdeczności:)

      Usuń
    6. No cóż poradzę! Na gupite nie ma rady:p

      Usuń
  3. W guowie mnie się kręci od obliczeń inżyniera: )
    dzięki Bogu, że ja tych dylematów (jeszcze) nie znam
    Michaua już nie bendzie? tak uadnie Rybcia napisała....

    OdpowiedzUsuń
  4. poza tym u mnie deeszcz i zimno
    choć na weekend też zapowiadają 30 stopni
    ale potem już powrt do normalności

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam dwa razy zanim zrozumiałam;)
    pospaliśmy prawie do 9, bo w Grześka przedszkolu wielkie sprzątanie i muszę dziecko przechować gdzieś przez trzy dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zbieglam pol miatsa w poszukiwaniu selenu ale w mikrogranulkach a nie tabletkach, bo tak mialam na recepcie . Co mnei zdziwilo to mnie zadawano pytania w czym roznica...no comment. No chyba jakas jest skoro lekarz zapisal to a nie tabletki. W N-tej aptece gdzie nei bylo trafilam dopiero na pana ktory spokojnie mnie uswiadomil ze tabletki po prostu dluzej sie wchlaniaja ..... i ze granulek w zadnej hurtowni od jakiegos czasu po prostu nie ma......ale podobne akcje mialam z innymi tez lekami , farmaceuci pchaja na sile co maja zamiast np zamowic jesli mozna inna opcje...buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka, czasami zdarzają mi się takie historie kiedy wchodzę do pierwszej lepszej apteki. Ale tak sobie myślę, że codziennie pojawiają się nowe leki i może ci farmaceuci nie nadazają? Wcale bym im się nie dziwilła ;p Na szczęście moja szwagierka jest farmaceutką i zawsze coś doradzi, ewentualnie sprowadzi jak nie ma w aptece, da jakiś zamiennik i jeszcze do domu przywiezie ;pp

      Usuń
    2. czyli farmaceuta w rodzinie mile widziany jest :-)

      Usuń
    3. :-) Jak dla mnie to nawet niezbędny ;))

      Usuń
  7. i co tam po południu słychać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po południu??
      Nie u mnie :ppp

      Usuń
    2. to jak nocka, Iza?
      lubisz to pytanie, tak na marginesie?

      Usuń
    3. robota ! upaly powracaja , zaczynam sie zamartwic o los tych emigrantow biednych czy Europa je pomiesci....takie tam....no

      Usuń
    4. UWIELBIAM.
      Dobrze, że nie widzisz, jak sabijam fsrokiem :ppp i sze cie tu nie ma.
      Ostatnio jestem po serii nie pszespanych nocy, a dzisiaj MUSZEM zsrobić dwie rzeczy posa domem, to se łyknęłam dawke lekuf x4. Pszes prawie 5 godzin spauam całkiem dobsze.
      Tylko taka ilość lekuf nie jest do zaakceptowania. Potem muszem sie s tego naduszycia tuumaczyć lekarce...

      Usuń
    5. ja sie zafsze bijem z myslamy, czy Cie pytać, czy nie
      ale trudno udawać, że sie nie myśli o tym..

      Usuń
    6. wieszając pranie przeklinam susze, patrząc na schnące liście na drzewach, w w domu pakuję w słoiki gruszki w syropie i przecier pomidorowy, w międzyczasie podglądam mistrzostwa i popijam kawkę ;P
      i spać mi się chce

      Usuń
    7. Anita ma znów złoto!!!! to jest zuch dziewczyna no !

      Usuń
    8. no!
      mamy fajne bebki w sporcie:))

      Usuń
    9. Popołudniu dobre wieści!!
      wczoraj operowana dziewczyna dziś już wypisana i właśnie jedzie do domu :)

      Usuń
    10. ale szybko. super!
      niech wraca do zdrowia.

      Usuń
    11. jestem zaskoczona, że tak szybko!!

      Usuń
    12. często słyszę o takich szybkich wypisach po oszczędzających operacjach

      Usuń
    13. Nie jestem przekonana, na podstawie autopsji, do szybkich wypisów. Sie cierpi strasznie w domu bez kroplowy przeciwbólowej...

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. u mnie popadało
      chociaż to
      mialo byc żimno, ale jest ponad 20 stopni

      Usuń
    2. Jedno wiem
      Za upałami nie tęsknię

      Usuń
  9. ja tesz siem poddajem z liczeniem i tesz mi siem spac kce. ;)
    to tyle nas tu uonczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przynajmniej mam blisko do wieczora:p

      Usuń
    2. A ja mam kulturalny wieczór. Choc w sumie nie wiem, Malenczuk powiedział "wypierdalac", nie wiem, czy to nie dyskwalifikacja 😄

      Usuń
    3. Do ludziuf???
      Nie lubię:/

      Usuń
  10. Ale wyliczenia poczyniłaś! :) mój humanistyczny umysł tego nie ogarnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzałam " Pana pod muzyki"
    Z dzieckiem
    i się nam wszystkim podobało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli warto z dzickami obejrzec? zeby mi potem przez sen mie plakaly! ;)

      Usuń
    2. Niee , płakać tam nie czeba
      jest piękny

      Usuń
  12. Lekcja biologii. Nauczycielka tłumaczy:
    - Pręciki i słupki w kwiatkach to ich organy reprodukcyjne.
    Głos Jasia z tyłu klasy:
    - K***a! A ja je wąchałem!

    OdpowiedzUsuń
  13. śpiom?
    gaszem duże śfiateuo;)))
    małe dla kaliki i Lamka -będzie sikać częściej, nich siem nie obija;DD

    OdpowiedzUsuń