wtorek, 28 lipca 2015

historie

życie potrafi snuć naprawdę dziwne scenariusze
nasza dorosłość zazwyczaj wygląda zupełnie inaczej niż to sobie w młodości wyobrażamy

wczoraj byłam na cmentarzu i przypomniała mi się pewna scena *
jest taki rejon grobów, jakby to powiedzieć, biednych? takich, które funduje państwo, bo nikt inny nie pokrywa kosztów pogrzebu
przy jednym z takich grobów, z napisem NN na tabliczce, stała kobieta
w średnim wieku
wspierała się na kulach
wjechała na teren cmentarza samochodem
samochód to piękny czarny mercedes z niemieckimi tablicami


ileż od tego czasu wysnułam sobie historii o tej kobiecie i jej życiu!


*mogłam to już kiedyś opowiedzieć


A COS SIĘ MIĘ PRZYPOMNIAŁO
A NAWET NIE MIĘ
ALE SKORO JUZ WIEM, TO PRAGNĘ WZNIEŚĆ TOAST ZA PEWNE DZIECIĄTKO, CO DZISIAJ KONCZY ROK
Z JEGO NARODZINAMI ŁĄCZY SIĘ WIELE BLOGOWYCH WZRUSZEŃ

NIECH ROŚNIE PIEKNIE I ZDROWO I NIECH HISTORIA JEJ ŻYCIA NIE OBFITUJE ZA BARDZO W TELENOWELOWE ZAWIROWANIA

127 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzkie losy czasem plotą się tak, że gdyby to był scenariusz filmu, lub książka, to nikt by nie uwierzył w opowiadaną historię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie Owocu, nie napisałaś o wrażeniach po koncercie

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Przepraszam,ale moje wpisy ostatnie...ni przypiął ni przyłatał....

      Usuń
    4. Owocek!!
      Ja się przez Ciebie zaszczele!
      Drugi raz piszesz pięknie o koncercie i drugi raz kasujesz
      Olga nigdy się nie dowie! !!!

      Usuń
    5. Otwocku, Ty łobuzie!
      Tak mi się Twój opis koncertu spodobał a Ty się wylądowałaś!
      Ja zdążyłam przeczytać, ale nie wiem czy Olga

      Usuń
    6. Ojjjj, nie wylądowałaś tylko wykasowałaś ;))
      Tablet znowu w kulki sobie leci ;p

      Usuń
    7. Przecie nikt tego nie czyta:)
      Rybko,nie szczelaj się :)
      Mel,no Otwock się wylądował:)niech juz tak zostanie.

      Usuń
    8. NA MOIM BLOGU NIKT NIE CZYTA? ??
      tu można notki nie przeczytać
      ale komentarze MUS!!

      Usuń
    9. Rybko to nieprawda co Owocek pisze ;p
      Wszyscy czytają komentarze a niektórzy nawet notki!!!! O! ;ppp

      Usuń
    10. i nikt nie przesadza z komentarzami w temacie notek :pp

      Usuń
    11. Owocku! bejnonć ciem! zdążyłam ten komentarz o koncercie przeczytać! tak pieknie napisałaś! miałam wieczorem poszukać sobie na youtube, a tu doopa... nawet nazwy zespołu nie pamiętam...

      Usuń
    12. czasami zdarza się że wszyscy na temat piszą
      I wtedy musisz wkroczyć do akcji żeby utemperować towarzystwo ;ppp

      Usuń
    13. To jaja wyszli jednym zdaniem:)
      Rybko ,Ty jak już coś napiszesz:p
      Mela,weź Ty Otwocka nie osłabiaj :)
      Basiu,zespól tak jak i fajki -Camel.
      Rozbudowane aranżacje,pasaże łkającej gitary to nie kazdemu podejdzie:)Nie moglam uwierzyć ze bilety na "wielbłąda"rozeszły sie w ciągu 2 dni...przeciez to antykomercyjne granie,a jednak...tyle ludzi ta muzyka wzrusza.

      Usuń
    14. Owocku!!!! Ja już drugi raz widzę tylko wykasowane komentarze :((
      A nie wiedziałaś, że tu nie na temat się pisze? ;PPPP
      A pierwszy dziś komentarz (ten o historii utworów) przeczytałam i był na temat, był jak najbardziej :)))

      Usuń
    15. Olga,już trudno.....
      znalazłam świetną recenzję Harbourn of tears /plyta w całosci jest na yt/..może Cię zaciekawi i zrekompensuje moje zapędy do kasowania ;p
      http://jadis-bis.blogspot.com/2012/02/camel-harbour-of-tears-1996-recenzja.html

      Usuń
    16. dzięki :)
      ale głównie byłam ciekawa jak było w Krakowie, jakie Twoje wrażenia z całokształtu, że tak powiem

      Usuń
    17. Olguś,no weź sie zlituj :))Napisalam juz ...przeciez mnie Rybka zaszczeli,jak znowu zacznę zanudzać.
      Skrócę do minimum.
      Kongresowa w Krakowie,to bylo wymarzone m-ce na taki koncert.W 97,bylam W Hali Wisły,ze tak powiem maleńka różnica.2000 ludzi,miejsca siedzące,klimatyzacja,warunki rewelacyjne...Trudno uwierzyć patrzac na Latimera,ze parę lat temu byl bliski śmierci...a jednak wyzdrowiał,wrocil do grania i nadal robi to tak,ze porusza i wzrusza do...łez....
      Byly utwory z pierwszych plyt z l.70,nawet lekko zdziwiliśmy sie z mężem,ze tak daleko sięgają.Wyczekany przeze mnie "Ice"..serce malo mi nie wyskoczyło,bo akurat ten utwór to jedna wielka podróż malowana fantazją wrażliwości i pięknem gry Latimera..łzy?Oczywiscie...jak bóbr(włosami się zaslonilam)...na bis przepiękny "Long goodbay"dedykowany zmarłym bylym czlonkom zespolu,a wcześniej fenomenalna "Lady Fantasy".
      Owacje na stojąco...i niedosyt,niestety...

      Usuń
    18. Ładne mi to minimum...Rybko,nie bij..

      Usuń
    19. Rybka lubi długie komentarze! ;PP
      Dzięki Owocku :*
      A co do komentarzy, to tu się czyta wszystkie komentarze, nawet wczorajsze ;P

      Usuń
    20. Już mialam wykasować :p
      :))))

      Usuń
  5. Dzień dobry

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszym przykładem jesteśmy my...ossa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.
      Myślałam już dzisiaj o tobie siostra:)

      Usuń
    2. Opowiecie czy tesz bendzie tajemnica lub historie wysnute w naszych łepetynach?

      Usuń
    3. nie powiedzą, będą torturować :)

      Usuń
    4. One tak lubiom siem znencać: wiem ale nie powiem :pp
      Ja tesz dużo wiem, ha, ha i nie powiem :))

      Usuń
  7. to byua Wanda, co jednak za Niemca poszua nie zważajonc na puomienne uczucia ubogiego parobka, któren artystycznom mniau duszem... po latach wspomniaua harce na sianie oraz naukem trzymania pendzla i nostalgia jom ogarneua...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też masz zapalenie pęcherza, jak ja???? ;pp

      Usuń
    2. za gościami puacze :)

      Usuń
    3. Rybeńka nie płakaj tyle, bo pofudz w stolycy oguoszom ;P

      Usuń
    4. Puakam bo taką sobie robotę znalazłam w domu dołującą

      Usuń
    5. Czyli że jednak nie pęcherz?
      A co to za robota?

      Usuń
    6. wyciąganie z kątów rzeczy ukrytych
      nie przeze mnie
      długo by tłumaczyć
      powinnam się napić, żeby nie sfiksować
      ale szlaban mam na gary:(

      Usuń
    7. pomyśl sobie, ze moguabyś znaleść np 12 kocy!

      Usuń
    8. taaa
      znalazłam szufladę
      w niej może być trzynasty!!!!!!

      chyba dużo wina mi zostało....

      Usuń
    9. albo pierdylion ulotek z gazet ;P

      Usuń
    10. znalazłam trzy dmuchane baseny!!!

      w zamrażarce chyba wódka jest ...

      Usuń
    11. jak najdziesz tekilem, to nie rusz!

      Usuń
    12. czego jak czego, ale tekili na pewno nie znajdę :pp

      Usuń
    13. biaue śmieci w biauym pokoju? ;)

      Usuń
    14. nie musisz gotować. Masz wino i sałatę :) :) :)

      Usuń
    15. A czemu to szlaban na gary, nie nadonszam???

      Usuń
    16. chbya się jej nie chce :) ugotowała w sobotę makaron i ją to wykończyło :)

      Usuń
    17. Oo, rosumiem, to tak jak u mnie :pp

      Usuń
    18. biega o to, ze w sobote skończyłam z piciem
      do nastempnej okazji :pp

      Usuń
    19. ale sałatę możesz zjeść... w sumie masz zapas :) :)

      Usuń
    20. oj mam !
      ale nie wiem, kiedy w najbliższym czasie spotka mnie okoliczność jedzenia domowego :p

      Usuń
  9. przyuonczam siem do toastu! :)))) zdrufko dla Matki s Curkom :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdrówko dla Matki z Córką :*****
      ale i dla Ojca też!!!!!

      Usuń
  10. Też tak mam, z tymi historiami. Odnalazłam niedawno grób chłopaka z liceum z równoległej klasy, odszedł w wieku 28 lat. Ile plotek, a ponoć narkotyki, a to nerki, a to coś tam. Uświadamiając sobie, że on jest z mojego rocznika i jego już nie ma, jest tak okropnie dziwnie.
    livinginlimbos.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mahla
      nie mogę wpisac komentarza, przerasta mnie wpisywanie danych
      ale tu napisze
      jako dziecko bardzo często bywałam w Mrzeżynie, a właściwie w Rogowie
      no i Anwerpia to było moje niedalekie miasto przez 6 lat:)

      Usuń
    2. a ja w Rogowie poznałam męża swego jedynego, jaki ten świat jest mały!

      Usuń
    3. w TYM Rogowie??
      Bo Rogowów jest troche w Polsce:)

      Usuń
    4. Ale nad morzem pomiędzy Mrzezynem a Dźwirzynem jest jedno Rogowo :D

      Usuń
    5. Tak, tam był wojskowy ośrodek wypoczynkowy i Krzysiek tam był w wojsku a ja na praktyce ze szkoły gastronomicznej

      Usuń
    6. a ja tam na wojskowe kolonie jeździłam!

      Usuń
  11. Rogowo bardzo lubię:)) świat jest jednak mały Rybeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. sto lat dla najpiękniejszego dziecka świata i jej cudownej mamy:***

    OdpowiedzUsuń
  13. Napisz tę historię. Posnuj na nasz użytej tę fantastyczną opowieść.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie mogę oddac temat
      ja wole czytać niż pisać:)

      Usuń
  14. O matku bosku to Nelunia ma juz ROK???
    Najlepszego kochanemu dzieciatku!!!!!!!!!!!!! i rodzicom!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zadziwiłam, że to już rok minął. a jeszcze nie tak dawno przecież zaciskałyśmy kciuki.
      moc buziaków dla małej jubilatki:*******

      Usuń
  15. co do historii cmentarnych, odwiedziła mnie dziś krewna, młoda dziewczyna, za chwilkę będzie mamą, jechała na cmentarz, do mamy, rocznica.....strasznie mi jej żał choć dzielna bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  16. najlepszości dla najmuodszej Fariatuńci :***

    OdpowiedzUsuń
  17. No to Sto, Sto, Lat w zdrowiu i bes zwairowań:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam śfiatkiem kilku tak zawirowanych życiowych historii, że żadna telenowela, czy film nie dostaje nawet do pient. Niestety, te historie były pszykre, ale jedna s całkiem pozytywnym zakończeniem, chociasz puki człowiek żyje puty o zakończeniu chyba siem nie powinno muwic.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadaję z wygnania. Pierwszy w miarę luźny dzień od dawna. Macham Wam łapką z bransoletką. MP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i muszę Wam powiedzieć, że po dojechaniu do pracy wyglądałam jak po przebiegnięciu maratonu. Jeżdżę rowerem a wiatr dzisiaj taki, że nawet zjeżdżając z wiaduktu musiałam pedałować. Oczywiście wiatr prosto w pysk. Ale jak to mówią biednemu zawsze wiatr w oczy. Mam nadzieję, że jak już będę bogata, to się sprawdzi i może zamiast w pysk powieje ten wiater w plecy? MP

      Usuń
    2. Rower na zdrowie, maraton też :)) Może jak wracać bendziesz to powieje w plecy?
      A bransoletka ladna, od Wonsza???

      Usuń
    3. Taaak:) Na imieniny dostałam z dwa lata temu. Nie wierzę, że będę miała wiatr w plecy, bo jak wyjdę to powieje z przeciwnej strony. To u nas rodzinne:)

      Usuń
    4. Oooo, dwa lata temu..... No cusz Wonszowie tacy bywajom.
      Ja tu ogulnie wszystkim Annom życzyłam, Ciebie tesz uwzględniłam, mam nadziejem, że doczytałaś, bo tyle Was, że rozdrabniać się nie miałam siły :ppp
      A ja tam wierzę, że powieje w plecy. Zobaczysz!!!

      Usuń
    5. Jasne, że doczytałam Iza, dziękuję:* Fakt, jak na ulicy zawołasz "Aniaaaa!" to co czwarta babeczka i dziewuszka się odwróci.

      Ja to sprawdzę jak powieje. Ze wspomaganiem dojechałabym szybciej:P

      Usuń
    6. MP to nic że co czwarta, to tylko dowód na to, że nasze imię ładne jest ;p

      Usuń
    7. Wszystkie Anie które znam,to super kobity:)M.P :*

      Usuń
    8. A ja znam tyle Ań, że musiałabym się zastanowić ;pp

      Usuń
    9. Kilkanaście Polek tutaj i co druga Anna plus trzy Ewy. Jedna Iza:)) Amerykanki siem pytajom, czy f Polsce to wszystkie kobiety nazywa sie Anie :ppp

      Usuń
    10. Iza, mogłaś powiedzieć że nie wszystkie ale prawie wszystkie ;PPP
      W podstawówce w mojej klasie były 4 anie, w liceum-7, a na studiach w mojej grupie 5 ;pp
      Teraz pojawiają się małe Anie w szkole :)

      Usuń
    11. A ja nie powiem, aby wokół mnie były inne Anie, zawsze byłam jedyną Anią i w szkole i na podwórku. Bardzo lubię swoje imię.
      - Ania

      Usuń
    12. Bo imię jest piękne, a Polki rodzące dziewczynki podczymują tradycję ale np. nazywają córeczki Amerykanki "Anya", aby kłopotu z odczytywaniem nie było.

      Usuń
  20. A fczoraj na cmentasz podjechala karoca na luksembursich numerach i ile historii zrodzilo sie w glowach paczoncych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że to niby Rybka w tej karocy?:pppppppp

      Usuń
    2. a nie, nie
      na cmentarz żeby wjechać czeba płacic
      ja jeszcze Bogu dzięki chodzić mogę
      parkuje pod bramom!
      no i nie stoję pod tablicą pt NN

      Usuń
    3. wczoraj oglądałam film "Odzyskać Haley" oparty na prawdziwej historii
      matka straciła dziecko w wypadku, pochowała w nieoznakowanym grobie i porwała dziecko innej kobiety
      Zrozpaczona matka porwanej nie poddała się i po dwunastu latach odnalazła córkę. Grób NN odegrał istotną rolę w tej historii

      Usuń
    4. dość niesamowita!

      Usuń
    5. Olga też oglądałam ten film...niezwykle jak ta matka nie poddała się przez tyle lat szukała córki,powtarzala,ze ją odnajdzie i odnalazła....

      Usuń
    6. Dziewczyny a gdzie oglądałyscie ten film?

      Usuń
    7. nie poddała się, choć mąż ją opuścił, przyjaciele też już stracili wiarę
      a ona desperacko szukała i w końcu porwała z ulicy własną córkę, nie mając stuprocentowej pewności, że to ona

      Usuń
    8. wierzyć się nie chce, że to zdarzyło się naprawdę

      Usuń
    9. Ja sobie nie moglam wyobrazić...przez co ta matka musiala przejść,zresztą depresja wpędziła ja niemal w śmierć samobójczą.Ona gdzieś tam w środku czuła chyba ze ta córeczka żyje i praktycznie podporządkowała swoje życie pod kątem poszukiwania dziecka

      Usuń
    10. Muszę poszukać gdzieś ten film

      Usuń
  21. najlepszości dla najmuodszej Fariatuńci :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaguniu, masz duszo kasowania siem dzisiej :p

      Usuń
  22. Matko...oglądam Wiadomości,pokazali filmik na którym gimnazjalistki kopią podpitego mężczyznę.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie oglądam żadnych wiadomości. Jest tyle dobra na świecie i jakoś nie mówią o tym w wiadomościach. Słucham TED i uczę się, jak ludzie kreują pokój na Ziemi, niosą pomoc, widzę samo dobro....

      Usuń
    2. to ciekawe, Iza, ale ja tez sobie odpuściłam :) :)

      Usuń
    3. a te zue zawsze ktos i tak doniesie

      Usuń
    4. No wuaśnie, od kilku lat nie słucham, nie oglondam, a i tak wiem o terrorystach, katastrofach i innych, ludzia doniosom
      Śfiadomie wole skupić siem na dobrze...

      Usuń
    5. Iza, Ty jesteś niesamowita :)

      Usuń
    6. a dziś jakiś dobry dzień:)
      i mam nadzieje na dobra noc:*

      Usuń
    7. Mela, wszystkie jesteśmy niesamowite :)
      Mam nadziejem na dobrom noc, potrzebujem bardzo :*

      Usuń

    8. Iza, bardzo, bardzo życzę Ci dobrze przespanej nocy :***

      Usuń
  23. Na dobranoc podzielę się informacją. Ktoś mnie dzisiaj wyszukał wpisując " brat wisi złym facetom sporo kasy". Uśmiechnęłam się:) Dobrej nocy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD
      Ja Was i tak nie doścignem ale jusz kilka rasy ktoś do mnie wlazł wpisujonc "jak wyjść z więzienia", bo kiedyś swój sen o więzieniu opisałam :))
      Spokojnej:*

      Usuń
  24. To i ja życzę słodkiemu Maleństwu wszystkiego co najlepsze:***
    I dla Mamy serdeczności:)))

    OdpowiedzUsuń