środa, 22 kwietnia 2015

kierownik na swoim miejscu

Luszka wczoraj taki koment popełniła

jest u nas pewien cmentarz, stary, klimatyczny
i jest tzw alej zasłuzonych, tesz z PRLu
i zawsze mie rozbrajajom napisy na nagrobkach, tu leży "lekarz stomatolog....." " kierownik....." itp :)


ja też widziałąm Mgr Chemii np

zastanawiałam się , jaki ja chciałabym napis

tu leży kompletna Fariatka nie brzmi dobrze :pp

ale z wczoraj mam swoje epitafium

tu leży Rybkaco lubi winodużo wypiła i świat jej zginąl:))



Ps

rzadko ostatnio mam cos nowego
ale skoro mam to pokażę:)

dostawa z Indii




200 komentarzy:

  1. Pierwsza?
    Pozdrawiam z podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kawkę bardzo chętnie:)

      Miłego dnia dziewczynki ;-)

      Usuń
    2. wiadro kawy mi trzeba !!!!!

      Usuń
    3. gdusiu, nawet dwa! :*

      Usuń
    4. tak dzisiaj późno ta kawa, że zaspałam ;PPP

      dzię dobry!

      Usuń
  3. a moje takie:

    Tu leży Olga
    zostaw jej kwiatek
    kawę robiua wcionsz dla Fariatek
    asz siem pszeniosua
    na tamten światek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze być przygotowanym na zapas:))

      Usuń
    2. Olga, normalnie fsruszajonce :P

      Usuń
    3. Olga ale Ty jestes w komfortowej sytuacji.Fuche i tam znajdziesz bo chetnych va kawke zawsze sie znajda A Fariatki tonwyczuja Cie po zapachu parzonej kawusi.Ciezko Ci bedzie wypoczac:)))

      Usuń
    4. Sorkens za bledy ale opanowuje nowe ustrojstwo:p

      Usuń
    5. Margo, mam nadzieję, że tam się odnajdziemy
      prędzej czy później!
      będzie się działo :P

      Usuń
    6. Jaka epidemia z nowymi ustrojstwami

      Usuń
    7. ja niby mam nie aż tak nowe ustrojstwo, ale nadal nie opanowałam techniki pisania i zamieszczania komentarzy. dobrze, że poczytać mogę.

      Usuń
  4. Ksiądz Twardowski przytaczał takie, podobno autentyczne, epitafium:

    "Tu leży mąż, co dręczył wciąż.
    A teraz mężu odpoczniemy sobie.
    Ja w domu, a ty w grobie".

    OdpowiedzUsuń
  5. A torebunia przecudnej urody!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oryginalna.
      w pierwszym momencie pomyslałam, że to takie wypasione etui do telefonu.

      Usuń
  6. Piekna torebka.
    Nie wi jakie u mnie by się epitafium nadalo, hm,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu leży Futrzak
      co pokrzywe jadła
      poszła ją zbierać na górę
      i spadła

      Usuń
    2. Futi, też myślę o tym od rana. W końcu nie można tak ważnych spraw zostawić w rękach ludzi nieodpowiedzialnych;))

      Usuń
    3. Tu leży Sollet
      co się raz napiła
      źle do tego podeszła
      i zeszła

      Usuń
    4. Ależ się uradowałam tym epitafiem;))

      Usuń
    5. Rybeńko alesz Ty dziś pienknie rymujesz :)))

      Usuń
  7. Tu leży Rybka
    co lubi spać
    raz się nie obudziła
    rukwa jego mać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostra się stępiła
      i ze sceny zeszła

      Usuń
    2. Ostra
      to słabe i nie do rymu!
      Wysili się!

      Usuń
    3. Tu leży Ostra
      co robiła pudełka
      jedno duże zrobiła
      i się w nim zmieściła

      Usuń
    4. Ale ja kcem małą urnę:))))

      Usuń
    5. tu leży Ostra
      kawał ciała
      ale urna mała

      Usuń
    6. Ostra sie dzis wina napiła
      I stwierdziła
      Że przesadziła
      No to się przekręciła
      .. Miało byc na drugi bok
      A nie wyszło

      Usuń
    7. No pojazd że gruba byłam to jednak bym sobie nie życzyła
      Tu sie ma tolerancja wykańcza

      Usuń
    8. :DDD
      czekałam na to

      tu leży ostra
      z winem za siostra
      raz wypiła wódkę
      pożyła minutkę

      Usuń
    9. tu leży ostra
      co lubiiła piesy
      a teraz polubi
      krotochwilne biesy

      :)

      Usuń
    10. rybcia, Twoje autoepitafium wymiata :DDD

      Usuń
    11. ale żałuję, że rukwa, a nie q,rwa :p

      Usuń
  8. Rybcia - co za wena od rana.
    może ogłoś usługi w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu leży Ruda
      co dzieci uczyła
      tak się tym zmęczyla
      że się wyłączyła

      Usuń
  9. Świętej Pamięci
    Mały Psychopata
    Jęzor jej latał
    teraz już nie lata

    Rybeńko fajowa ta torebka:) MP w wersji Panienka z Okienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu leży eMpe
      życie miała krente
      zabiły ja nerwy
      co miała bez przerwy

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. tu leży Mamma
      emocji Gamma
      spotkałą kleszcza
      I juz tu nie mieszka

      Usuń
  11. Rybcia wierszyki pierwsza klasa, Trzyma Cię od wczoraj czy od dziś już zaczęłaś :)

    Tu leży Rybcia co się na śmierć spiła
    no bo w oceanie sama wódka była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu lezy Gdusia
      co miałą barek
      ale przegięła
      klucz do grobu wzięła

      Usuń
    2. oooooooooo!
      tam już się nie włamię, to pewne
      muszę dorobić
      póki co ;ppp

      Usuń
  12. Aaaa no ciekawe co umyślisz dla mnie...???? Słabo się znamy, ale może już stosowne obserwacje poczyniłaś...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bede miala ani nagrobka, ani tym bardziej epitafium na nim, bo zadecydowalam nie miec grobu. Bede pochowana anonimowo na lesnym cmentarzu i moje prochy posluza do uzyznienia gleby. Przynajmniej sie na cos przydam po smierci, a dzieciom oszczedze wydatkow na pomniki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu leży Anna Maria
      Incognito
      co miałą głowę ideałami nabitą

      tu leży Pantera
      uważa, kto tu jagody zbiera

      Usuń
    2. tu leży Pantera Czarna
      leż dla leśnej gleby
      pożywka z niej marna

      :)

      Usuń
    3. Na leśnym cmentarzu? Fajnie, może się też zdecyduję:).
      To się teraz porobiło.

      Usuń
    4. aLusia:DDD

      Ale powinno być "lecz" chyba?

      Usuń
    5. powinno, oczywiście :)

      a o ostrej widziałaś? jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
    6. Alescie mnie rozbawily! :))))))
      Tu lezy Pantera
      i bierze ja cholera.

      aLusia, czy Ty wiesz, ile mnie jest? Jaka ja bede obfita pozywka dla wszelkiej zywiny zajmujacej sie padlina. :)))))))))))

      Usuń
    7. może jakościowo marna?
      nie to, ze cos z Tobo nie tak, ale jako pożywka się nie sprawdzisz :pp

      Usuń
    8. pantera, marna pożywka, bo Cię wykopią leśne zwierzęta, rozwłóczą i zeżrą ;)

      Usuń
    9. Nie, nie! Najpierw spala, a popiolem zadne zwierze sie nie pozywi, za to roslinki nawioze. :)

      Usuń
  14. Rybo, genialna jesteś! Ja też kcem! Mi wyjszuo tylko tak:
    tu leży Hesed
    co nie wie po co byua
    ale w Fariatkowie szczęśliwie skonczyua

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu leży Hesed
      zawsze się śmiała
      choć była mała

      Usuń
    2. tu leży Hesed
      co blond kosę miała
      a teraz nią będzie
      glebę użyźniała

      :)

      Usuń
    3. paduam! uwielbiam was: DDD

      Usuń
    4. Basia już się nie boi
      i spod ziemi krowy doi

      Usuń
    5. :) :)

      tu leży Hesed
      co sie już nie lęka
      dla podziemnych rolników*
      ogromna wyręka

      *można wymienić na niebiańskich, jak jk omu barzdiej pasuje :)

      Usuń
    6. chyba was pogieuo,żebym jeszcze w tamtym życiu krowy doić miaua! ;PP

      Usuń
    7. bez kruff bendem brykać po niebiańskich łonkach ;))

      Usuń
    8. ja załozyłam, że możesz służyć radą i wirtualną pomocą :) :)

      Usuń
    9. Basia poszła na niebiańskie łowy
      odwalcie się od niej krowy :)

      Usuń
    10. :) :) mAMMA!!!!! :) :)

      Usuń
  15. Torebeckom mię uszczęśliuas :)
    Piesze z gupiego ustrojstwa, internet w laptunie mi sie powiesiuu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu lezy Basia
      humoru królowa
      dziś zaczęła życie od nowa

      Usuń
  16. nie wiem, czy można wklejać linki do własnego bloga, chciałam Wam pokazać tablicę nagrobną, trzeba tam kliknąć w zdjęcie to się powiększy

    http://klarkamrozek.blogspot.com/2011/01/nieodaczna-towarzyszka-moskali.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jajem! Mnie sie podoba- fajnego kumpla miał!

      Usuń
    2. tu leży Klarka
      pisarek rywalka
      pozazdrościły
      i utopiły

      Usuń
    3. tu lezy Klarka
      kotów miłośniczka
      a teraz z niej będzie
      niebańska zawodniczka

      Usuń
    4. Tu leży klarka nieśmiała co się lekarzy bała
      raz skaleczyła się w palec i tak się franca darła
      że sąsiedzi nie wiedzieli co zrobić i musieli ją dobić

      Usuń
  17. Gdzieś czytałam o żartobliwych literackich nekrologach....
    Ten mi się spodobał (dotyczy chyba jakiegoś krytyka), taki fariacki jest:
    Tu leży Jaszcz,
    przechodniu naszcz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i był jeszcze podobno autorstwa Tuwima
      "Tu leży Wieszcz
      Przechodniu nie szcz!"

      Usuń
    2. No, tu forma czasownika jest jeszcze bardziej ekscentryczna :)))

      Usuń
    3. tu leży Ania eM
      wyszła na spacer z psem
      chciała sfocić krzyż na grobie
      zaszkodziła tym sobie

      Usuń
    4. miałabym maleńką korektę:
      tu leży Ania eM
      wyszła na spacer z psem
      chciała sfocić krzyż na grobie
      zaszkodziła śmiertelnie sobie

      Usuń
    5. zaraz taka dosłowność!!

      Usuń
    6. no musi być logiczne uzasadnienie, czemu nie foci dalej tylko się wyleguje :)

      Usuń
  18. "Co się gapisz?! Wolałabym leżeć na plaży! "

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że koncepcja z biznesikiem funeralnym nie umarła! ;p
    miałybyśmy wzięcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I byśmy zarobiły na wspaniałym klimatycznom wspólnolnom mogiłem :P

      Usuń
    2. Ja jednak pozostanę przy organizacji imprezy pogrzebowej: klimat hawajski czy afrykański?
      Discopolo czy opera? Takie tam..
      Ja bym chciała tak pogrzeb organizować.. A nie iść zakopać zatrąbić i pa!

      Usuń
    3. opera afrykańska. To byłby czad :)

      Usuń
    4. czy Lola ma już haftować stroje?

      Usuń
    5. myślę, że powinna zacząć, żeby nei dać ciała jak w zeszłym roku :) :)

      Usuń
  20. tu leży Lucha
    tekilem lubiua
    tyle jej wypiua
    ze siem utopiua

    OdpowiedzUsuń
  21. Epitafia mnie przerażają czasem ..... jak nawiązują do męczeńskej śmierci etc...wiec każdy kto nad grobem stanie od razu myśli o bólu tego zmarłego...zabrzmi dziwnie ale, to chyba duszy takiej nie pomaga.. ? Mam za to duży sentyment do pięknych starych nagrobków , posągów aniołów aniołków itp...są piękne dostojne i takie mistyczne ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Podpatrzone:

    Tu leży wielka dama
    Po raz pierwszy sama!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu leży aneczka
      hoża dzieweczka
      jak się zmęczyła
      to się połozyła

      Usuń
    2. No, pięknie Rybeńko:)))
      Dzienkujem :*

      Usuń
  23. musicie przyznać,że Ryba Szymborskiej dorównuje :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  24. ksiedza Twardowskiego:
    "Tu lezy maz, co dreczyl mnie wciaz. A teraz drogi mezu odpoczniemy sobie, ja w domu, a ty w grobie".::))

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę koślawy ten limeryk
    ale co tam...

    Deweloper z miasta Łodzi
    na pogrzeby lubił chodzić
    pożegnał tak wielu
    pożytek miał z tego celu
    epitafia nauczył się płodzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu leży olga
      wielka baristka
      się zaszczeliła
      bo zapomniała czystka

      Usuń
    2. noooo.. to już było genialne, ryba :) :)

      Usuń
    3. Tu jest wariatkowe pole
      ktorych juz nie gryza mole
      leza sobie jak sasiadki
      i wachaja od korzeni kwiatki
      leza sliczne te dzieweczki
      kazda inne ma majteczki ( albo torebeczki -ja kto woli)
      i zdzieraja se jezyki
      tworzac nowe limeryki
      W niebie wielki jest ambaras
      bo gadaja wszyskie na raz
      Grzech gadulstwa - male miki
      najwzniejsze limeryki
      a poniewaz sie kochaly
      to do nieba sie dostaly




      I

      Usuń
    4. Małgosia na prezydenta!!!!! :)))))))))

      Usuń
    5. no co ty .... nie smiem... przestan Olga,bo zabijesz we mnie ducha poezjiiiii

      Usuń
    6. :D idąc za ciosem mogłaby powstać litania do świętych wariatek, a co!

      Usuń
    7. To jeszcze która czego patronka? :D

      Usuń
    8. jako że nie ma świętej ryby ja się sama wyświęce na Rybę Od Torebkuf!!

      Usuń
    9. tu leży Malgosia
      wierze układała
      i przeholowała

      Usuń
    10. świętej Olgi też raczej nie ma
      to ja już zostanę na wieki Olgą Od Napojów Wszelakich Zeroprocentowych!!

      Usuń
    11. jednakowoż azaliż okazyjnie też w procentach robisz :pp

      Usuń
    12. Tu Olga leży
      do barku się włamała
      Gdusia nie zdzierżyła
      i kark jej złamała

      Usuń
    13. Od razu przeholowala.. tyz cus:) A w czem ? Majteczki ci nie pasuja?::))
      .

      Usuń
    14. Olga tak googlowała
      że przeholowała
      i tak ją linki przytłoczyły
      że wpadła do mogiły :)

      Usuń
  26. wczoraj pisałam, ale już wszsytkie spały.. Dzisas.... żebyscie wiedziały, co jeden krewny ma wypisane :) :) :) ciociusia i dziadek długo udawali, ze to nie krewny tylko zbieżność nazwisk :) :) dość dziwna, bo w okolicy nie było innej rodziny o tym rzadkim nazwisku i w dodatku grób w rodzinnej kwaterze cmentarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to napisz co miał, przecież mu nie doniesiemy, że mu doopę obrabiamy ;P

      Usuń
    2. czytałam to wczoraj i bardzom ciekawa tej treści!!!

      Usuń
    3. dokładnie nie pamiętam, jak będę to moze nie zapomnę sfotografować :)

      ale szło z grubsza:
      mgr inż, długoletni Naczelnik czegośtam, nieodżałowany pierwszy sekretarz komitetu centralnego.....i dalej lista zasług....

      Usuń
    4. uuuu grubo :)))
      rodzina powinna tablicę zmienić na zasłużony działacz Solidarności ;)

      Usuń
    5. tu leży Viki
      co kleciła foteliki
      na jednym usiadła
      i śmiertelnie zbladła

      Usuń
    6. :) :)

      no, rzeczywiście, solidarność mu wstawić i będize gites :)

      Usuń
    7. :DDD
      tu leży viki
      co nie uczyła się fizyki
      do Hameryki lecieć chciała
      zgineua, bo se skrzydła klejem zlepiała
      ;)

      Usuń
  27. tu leży aLusia
    anegdot rodzinnych miszcz
    jjak kładziesz kfiaty tp piszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu leży aLusia dama
      co w grobie bawi się sama :)

      Usuń
    2. kurczaki, ale tak sama to smutno...

      Usuń
    3. no coś ty aLusia,postanowione,dorabiamy się w przemysle funeralnym,czy jak mu tam i budujemy sobie gustowny grobowiec z klimą..

      Usuń
    4. no, to chyba, że tak :)

      to moge za życia jeszcze zaprojektować i kolege poprosić o projekt went-klim :) :)

      Usuń
  28. Najbardziej mnie rozśmieszyło, gdy zobaczyłam taki:
    Tu leży X Y, kierownik sklepu mięsnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo kiedyś taki kierownik, to była prawdziwa "szycha".
      Albo jeszcze inny, " długoletni zasłużony kierownik wczasów pracowniczych":)))

      Usuń
    2. :DDDD
      no wierzyć się nie chce!!

      Usuń
    3. i zasłużona żona czyli "tu spoczywa doktorowa"

      Usuń
    4. Errata, gdzie to widziauaś, bo zdaje mi siem, ze z mojego miasta jesteś? :)

      Usuń
    5. i to jeszcze mięsnego!!! :)

      Usuń
    6. moim pierwszym marzeniem zawodowym było bysie sprzedawczyniom w mięsnym :pp

      Usuń
    7. taaa... i tą siekierką tak rąbać po tych zwłokach ciepłych jeszcze, co??? ;)

      Usuń
    8. Mia, takie czasy były...
      kto był w mięsnym ten miał władzę!!!

      Usuń
  29. A może tak:
    Tu leży Fariatka.
    Przechodniu, połóż kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli to zbiorowa mogiła
      to lepiej w liczbie mnogiej ;p

      Tu leżą Fariatki
      Przechodniu złóż kwiatki

      Usuń
    2. tu leży errata
      rozmyślaniom jałowym się oddała
      i się poddała

      Usuń


    3. Gościu, siądź pod tym grobem, a odpoczni sobie!

      Nie dójdzie cię tu nuda, przyrzekam ja tobie,

      Choć Fariatek leży tu cała chmara

      Możesz się kimnąć i przyciąć komara

      Tu nigdy chłodne wiatry z pola nie zawiewają,

      ino Furiatki zza grobu wdzięcznie narzekają.

      że zajechały bloga całego i dwie połowy

      Piły wino, pod którym uginały się stoły.

      A swym cichym szeptem sprawić umiom snadnie,

      Że trollowi łacno słodki sen przepadnie.

      Usuń
  30. Tu leży Margo przemiła:p
    która bloga nie prowadziła
    i jej należy sie wspólna mogiła!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu leży Margo
      bloga nie chciałą
      to się pzrejechała

      Usuń
    2. Margo bloga nie chciała
      i sama się pogrzebała ;)

      Usuń
    3. tu lezy margo
      z zamkniętego bloga
      więc się zwinęła
      szybciutko nieboga

      Usuń
    4. Taaaa z zamknętego bloga
      Margo poszła do zamknietego groba:P

      Usuń
  31. Tu leży Futi co położnom być miaa
    Ale w widlakach zbyt dlugp grzebaua,
    Krola szukała
    Ale utyua
    I w zaswiatyy się zmyua

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu leży Futi
      dzieci odbierała
      miarka się przebrała
      i wykitowała

      Usuń
  32. A TERAZ NA POWAŻNIE!

    KTO MA NAMIARY NA DOBREGO NEUROCHIRURGA ONKOLOGA????

    OdpowiedzUsuń
  33. ja uważam, że cała ta klinika jest w porządku
    http://www.onkologia.krakow.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. zastanawiam się, czy się pisywać...
    chociaż to może być ciekawe
    poznać swoje epitafiummm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o już mam
      Tu leży Dosia,
      świętą zostać chciała -
      ale się nie doczekała ;P

      Usuń
    2. tu leży Dosia
      sobie nagrabiła
      i się zmyła

      Usuń
    3. ja bym skróciła ;))

      Tu leży Dosia,
      świętą zostać chciała
      nie doczekała

      Usuń
    4. właśnie Olga, ja się wstydziłam
      ale widze tenencje do wydłużania
      a tu trzeba krótko i na temat, no nie?

      Usuń
    5. lu leży Dosia
      chciała być świętą
      lecz niestety zeszła
      będący walniętą

      Usuń
  35. tu leży Mija co ma nogi dłuższe od kija
    Fariatki jej zazdrościły i ją ukatrupiły
    a nogami się podzieliły ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu leży Mija,
      lecz nogami przebija
      długo nie poleży
      kto może niech bieży

      Usuń
  36. Dzień dobry :)
    Oczy ze zdumienia przecieram ;p
    Ile wyjście tu dzisiaj naprodukowały poezji nagrobkowej ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. jusz jusz jusz
    jusz jusz jusz :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już nawet nie kuszę się o czytanie komentarzy :) Rybko, czy Ty kiedyś liczyłaś swoje torebki? :) Ta jest bardzo intrygująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam policzone
      322 chyba dzisiaj

      Usuń
    2. O kurczę :D to za niedługo każda na jeden dzień roku :)

      Usuń
  39. Rybie idzie piach w skrzela
    bo to była cholera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamma długo nie pożyła
      Cholera ją udusila

      Usuń
    2. Dusicielka Ryba
      tu spoczywa chyba
      Oddała jej Mija
      Z potężnego kija

      Usuń
    3. Tu pomyłka zachodzi
      łatwo się dowodzi
      że to Mamma nie żyje
      a ryba wciąż pije

      Usuń
    4. Ryba w grobie leży
      aż się trawa jeży
      bo ona tam zamiast spać
      w kółko mówi rukwa mać
      Bo nie zdążyła
      być jak Mamma żmija

      Usuń
    5. Rybcia na nowego posta nie miała pomysła
      i jej życie jak bańka mydlana prysła

      Usuń
    6. mamma się zagapiła
      nowego posta przegapiła :PPP

      Usuń