piątek, 6 marca 2015

niech się jutrzejszy dzień martwi sam za siebie

mądre prawda?
Ojciec Szustak tak mówi na początku swoich rekolekcji

rak piersi to straszna choroba
im więcej o niej wiem, tym brdziej mnie przeraża
zatem moja pragmatyczna natura każe mi być ostrożnym w planach na zaś
zakupach
oczekiwaniach
wynajmując dom myślałam, gdzież to ja będę mogła leżeć i odchodzić, jakby co

chociaż niedawno kupiłam okazyjnie buty na zimę, przyszła
taki postęp!

 łatwiej mi teraz żyć dniem dzisiejszym, wsstawać rano i usmiechać się do dnia, przed chorobą nie miałam tej odwagi w sobie, żeby nie martwić sie o jutro


Ps.do wierzących
Kuba umarł przedwczoraj
pomodlcie sie za jego duszę i za cierpiących po stracie rodziców poproszę...













144 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno ze zdań w tym wpisie odebrało mi mowę :(
    Rybenko :*


    pokój dla Kuby i dla jego bliskich...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smutno.....:(

    Rybeńko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny
    nie znałam osobiście Kuby
    moja miła czytałczka jest bardzo związana emocjonalnie z tą smutną historią
    Dlatego o niej piszę

    OdpowiedzUsuń
  5. za Kube i Rodzicow
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry, w modleniu kiepsko palę w życzliwym myśleniu lepiej to prześlę trochę dobrych myśli.
    Ja żyję dziś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomodle sie ..
    Rybenka a mozesz dac namiary na tegoroczne rekolekcje ojca Szustaka.
    Silwuple:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie mogę z fona
      sle wpisz w Google po prostu ojciec Szustak mleko i miód
      ka tak robię
      podoba mi się co mówi;)

      Usuń
    2. chyba na you tube jest wszytko

      Usuń
    3. znalazlam , dziekuje:)
      Wszysko jest na jego portalu " langusta na palmie"

      Usuń
    4. no tak,zapomniałam o languście:)

      Usuń
  8. Bardzo smutna wiadomość! Bardzo współczuję rodzicom Kuby!
    A to o czym piszesz znam z autopsji
    zanim mnie zdiagnozowano przez półtorej roku miałam świadomość, że to, co pomału odbiera mi zdrowie, może być wszystkim - a na pewno okaże się nieuleczalne i śmiertelne... pamiętam, że myślałam w kategoriach "wiosna? ale czy ja jeszcze będę wtedy żyła?"... ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wróciłam :) jak człek musi lodówkie rozmrażać to ani na blogi czasu nie ma :(((

      Usuń
    2. nie przechwalaj się
      ja dwa okna machnęłam

      Usuń
    3. no dobra
      sałatkę też zrobiłam!
      tą od Viki

      Usuń
  9. Może ja nie jestem normalna, może miałam silne wyparcie, ale kiedy chorowałam nigdy nie myślałam w ten sposób. Nie znaczy to, że naiwnie nie rozumiałam zagrożenia, czy też nie byłam świadoma, co może się wydarzyć. Zafiksowałam się mocno na przekonaniu, że nie ma innej opcji, wyzdrowieję i już. Zaraz po operacji kupiłam sobie drogi żakiet w bardzo odważnym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super postawa
      ale smiem twierdzić, że nieczęsta

      Usuń
    2. dziś myślę trochę inaczej

      Usuń
    3. ale tylko odrobinę i nie ma to związku z rakiem

      ogólnie optymizm górą :))

      Usuń
    4. ogólnie to tak:)

      wiadomo, ze każdy ma dni policzone
      czasem trudno o tym nie mysleć

      Usuń
  10. Życie jednak potrafi dowalić . . . Strach przed chorobą bliskich i swoją potrafi czasem sparaliżować , najczęściej mnie dopada jak jestem w szpitalu u kogoś albo w przychodni ...jak się wtedy patrzy na świat i ludzi to perspektywa jest znacznie inna , problemy nagle tracą na znaczeniu kiedy na horyzoncie pojawia się widmo TEGO strachu. Kiedys gdzieś jakiś lekarz powiedział : nie ma ludzi zdrowych są tylko niezdiagnozowani..wbiło mnie to w ziemie i nie chce wyjść z łepetyny . Póki co jednak cieszmy się dniem , wiosną w głowach , sami sobą , miłego weekendu wszystkim życzę :-*

    P.S.Nie wiem kim był Kuba :( niemniej strasznie mi przykro...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem co można powiedzieć gdy umiera dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie trzeba mówić
    rodzice pewnie nigdy sie nie dowiedzą, ale modlitwa stąd popłynie na pewno
    wydaje sięę, że bardzo potrzebna teraz

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie to zycie
    jedni maja chwile bezbrzeżnego smutku
    drudzy wielkiej radości
    inni zwykły dzienwiększość dzis się cieszy na myśl o nadchodzącym weekendzie
    u nas zapowiadaja prawdziwa wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzien dobry! Kawy mozna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawy?
      aa
      no tak
      w Eorpie ludzie jusz chuodzom drykny

      Usuń
    2. drynki
      winki
      wutki
      takie rzeczy

      Usuń
    3. no wybor nie asz taki wielki. ;)
      byly jusz bardziej wypasione barki na tym blogu. ;)

      Usuń
    4. \o/?\o/?
      ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
      {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
      \~/*
      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

      Usuń
    5. Lola, pijemy kawkę razem :))

      Usuń
    6. poproszem puu uyżeczki kafy na duuuuuszy kubek :)

      Usuń
    7. już siem robi :)
      ale to lurencja bendzie!

      Usuń
    8. s cukrem, jak znam zycie f dodatku

      Usuń
    9. nie ma to jak kafa!

      Gaga ale siekiera! :P

      Znajoma mi kiedys opowiadala, ze jej tesc pil kawem tak suabom juz nie wiedziala ile ma mu sypac, bo kawy ledwo pol luzeczki, a on ciongle narzekal ze siekiera, zabic mnie chcesz!?. Raz z tesciowom pije kawe, wchodzi tesc i tesz o kawe prosi, to ona chce nastawiac, a tesciowa jej mowi, siadaj, odlewa troszkem kawy ze swojej do drugiej filizanki, dolewa wrzontku, tesc: no wrescie mi dobrom kawem zrobilas! :)

      Usuń
    10. na stare lata to siem takom pije :P

      Usuń
    11. :P mam ciocie co papierosa dzieli chyba na 8. I pali przez fifkem. ;)

      A jak tam Fifka? :)

      Usuń
    12. Gaga pije takom suabom, bo po irlancku
      tylko zamiast whiski i śmietany daje cukier :p

      Usuń
    13. Lucha !
      Ty zouzo !!! :)))
      sama wiesz, laszego :)

      Usuń
    14. a pamiętacie, jak się kiedyś dolewko robiło??
      dolewało się wrzątku to fusów po ledwo wypitej ;)))

      Usuń
    15. Gaguś, no co?? wszyscy wiedzom, ze nie lubisz myszuf ;))

      Usuń
    16. "na stare lata"!
      no ja sobie wypraszam!!!!! :PPP

      Usuń
    17. Olga, widać gaga starsza jakaś :pp

      Usuń
  15. a u mie w pracy bendzie pogadanka o profilaktyce raka piersi i o samobadaniu siem, pojdem, bo w czasie pracy :) chopaki tesz kcom iść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa, jeden na sto kobiet se wymaca!

      Usuń
    2. samobadanie jest bardzo ważne
      trzeba jednak wiedzieć, że guz wielkości do wymacania to juz duzy guz
      ale nie każdy guz to rak

      Usuń
    3. oj Lucha, bendzie impra zakuadowa! Zebyscie potem nie szukali sobie raka prostaty. :P

      Usuń
    4. LOLA!!!!
      PLUŁAM MONITOR A NOWY MAM!!!!!

      Usuń
    5. Lola, co im żałujesz zazdrośnico!

      Usuń
    6. tow sumie logiczne będzie - w ramach pomocy koleżeńskiej chłopcy będą szukać w piersiach, a dziewczyny w prostatach :) bardzo społeczna postawa :)

      Usuń
    7. ale żeby badanie przyniosło odpowiedni skutek trzeba badać się regularnie :pp

      Usuń
    8. no to się rozumie samo przez się, jednorazowa akcja niewiele pomaga :)

      Usuń
    9. to gdzie ta nasza Luszka pracuje? :p

      Usuń
    10. spiszem i przedstawiem na zebraniu :p

      Usuń
    11. zaras siem okaze ze w telewizji. :P

      Usuń
    12. to moze podczas 'tanczymy la-ba-da' to macanko

      Usuń
    13. Lucha !
      masz na ten czas wzionść urlop :)))

      Usuń
    14. szkoda mi wolnego :p

      Usuń
    15. I powstała kontrowersja :p

      Usuń
    16. Lucha,pojszuaś za modelkem?

      Usuń
  16. kocham życie

    tak sobie ten tego

    OdpowiedzUsuń
  17. rozumiem
    nikt mnie nie kocha
    wszyscy pijom wino
    I cieszom siem zyciem :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadnego wina! :)
      ja Ciem koffam :*

      Usuń
    2. ja nie piję dziś wina
      dziś kirsch dla zdrowotności
      za milość!

      Usuń
    3. siem Rybko do ankoholu odniosuaś
      ja Ciem miuość wyznauam :****

      Usuń
    4. Lucha c i iiiiii
      gaga może czytać

      Michalina
      to chyba mocniejsze od wina?

      Usuń
    5. mocniejsze kilkakrotnie :)

      Usuń
    6. kochom ciem Rybo,kochom:***

      Usuń
  18. ciekawostka o czosnku z forum ziola pelne magii :DDDD z mlekiem substancje przeszły by dla dziecka było by to dla niego niewskazane a moze i zabojcze maleńkiorganizm nie poradziłłby sobie z taka iloscia aliacyny i ostrym smakiem ,to naturalny antybiotyk silne działajacy napewno nie wsakzany dla maleństwa karmiacej czy ciezarnej !
    zabójczy czosnek rules!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD
      moje dzieci absolutnie wyssaly z mlekiem mojem miłość do zabójczego czosnka

      Usuń
  19. sama sobie robie ruch w interesie, wiem
    ale jakos tak...
    dzisiaj jest dobre
    nie wiadomo, jakie będzie jutro;)

    OdpowiedzUsuń
  20. koleżanka, mieszka rzut beretem jak tu mieszka
    ale generalnie mieszka w innym kraju
    czasem przyjeżdża ale mimo odległości beretowej nie nawiazuje kontaktu
    aż tu nagle rozesłałą smsy - będę tu I tu, o tej i o tej,, kturaś chetna?
    ja nie mogłam się wypowiedzieć, bo do mnie nie napisała, he he he
    i do innej somsiadki tez nie
    ale wysłałysmy szpiega

    szpieg nam doniósł
    koleżanka zostanie babciom
    super nie?
    zawsze o wnuku marzyła
    ojciec dziecka najfspanialszy naśfiecie
    zagranicom mieszka i bogaty
    i pchyba przystojny, przynajmniej na zdjęciu :PPP

    koleżanka nie poznała jeszcze ojca wnuka, ale jezd on najwspanialszy na śfiecie :ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koleżanka to ta, z której nadwagi się nasmiewałysmy ostatnio
      zadziera nosa straszliwie
      a historia z zięciem in spe powaliła mnie na kolana ze śmiechu :pp

      Usuń
    2. za kturom granicom? :)
      siostra koleszanki, co to chciauam kontakt jako Leon- nie otpisaua :\

      Usuń
    3. Koleżanka Beatka co przytyła ostatnio? :P

      Usuń
    4. Taaak, beatka:))
      w usa:ppp
      usa w niekturych krengach rulez :pp

      Usuń
    5. Luszka, może JESZCZE nie odpisała
      nie każden wchodzi na fejsa ewrydej

      Usuń
    6. no jak bogaty to musi i fajny bydż!

      Usuń
    7. nawet jak siem go zna tylko z widzenia
      na zdjenciu zienciu :ppp

      zrobiło mi to dzien na wesoło :DDD

      Usuń
    8. Po prostu Beatka ma otwarte serce :P

      Usuń
    9. każdy młody przystojny i bogaty znajdzie do niego drogiem
      do tego serca :pp

      Usuń
    10. prosta jak obsługa cepa ta beatka

      Usuń
    11. i osikowego kołka :ppp

      Usuń
    12. Oj kiedyś się na tym otwartym sercu przejedzie
      Bo co jeśli młody przystojny i bogaty będzie miał jakieś wady???? :P

      Usuń
    13. jeszcze jedna ważna zaleta - BIAUY!!!!

      wady???
      taki bogaty???

      Usuń
    14. Ach taaaaki bogaty!
      To rzeczywiście w bez wad :P

      Usuń
    15. ja wiem, że to nieładnie z mojej strony, ze tak sie nabijam

      ale jak usłyszałam od szpiega, że Beatka wprawdzie nie była łaskawa wyslac do mnie "zaproszenia" droga sms
      ale za to była tak wspaniałomyslna, ze sie zapytała, jak moje zdrowie...

      to poczułam sie w prawie sie poznecac psychicznie...

      zua kobieta jestem

      Usuń
    16. widze normalnie ten usmiech zuej kobiety na Twej twarzy...:D

      Usuń
    17. Zła, zła!
      Już wcześniej Ci to mówiłam:P
      Chyba każdy jakąś beatkę ma w swoim otoczeniu

      Usuń
    18. powiem więcej
      bez takich Betek życie nie miałoby kolorytu :pp

      Usuń
    19. Może i tak
      Bo z kogo wtedy byśmy się nabijały? :P

      Usuń
    20. Fuczak
      Ty za prywatnie posuwasz :pp

      Usuń
    21. Meluniu!
      Przeciesz nie z nas samech!!

      Usuń
    22. No!
      Czas na mię
      jutro będzie pienkny dzień:))

      Usuń
    23. A właśnie miałam napisać:
      A Ty jeszcze nie śpisz?:DDD
      Dobranoc

      Usuń
    24. No bo mnie szlag trafił

      tak wrednej Beatki nie spotkałam

      ech....

      Usuń