niedziela, 1 lutego 2015

rocznica


niektórzy w ogóle nie przywiązują do dat  żadnego znaczenia
inni wręcz obsesyjnie, świętują no datę pierwszej randki, pierwszego pocałunku, pierwszego seksu i pierwszej kłótni z teściowom

ja chyba tak po środku jestem

ale dziś jest mi smutno
11 lat temu odeszła moja Mama
spodziewałam się tego, ale ból nie był ani trochę mniejszy

zaskoczyło mnie, że nie można się na śmierć bliskiej osoby przygotować

a że śmieć przeplata się z życiem. .. sto lat aLusiu!!!
 Niech Twoje historie ubogacają to miejsce na wieki wieków amen.

 Lepiej wiersz ulepic alusi
 niż być na obiedzie u mamusi:))





137 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj fajny dzień od rana
    Bo aLusia, nasza Dama
    Urodziny swe świętuje
    Fraiatkowo się raduje!
    Ślę życzenia Ci najszczersze
    Buźki, kwiaty oraz wiersze
    Ślę je z przyjemnością wielką
    Byś pomyślność miała wszelką!
    Miej aLusiu moc radości
    Niechże Cię nie bolą kości
    Wyrzuć tejpy, gorset spruj
    Z Królem Zusem wygraj bój!
    Snuj nam piękne swe historie
    Jeszcze przez dziesiątki lat
    Albo lepiej załóż bloga
    Niech je pozna cały świat! :)

    Dla Ciebie aLusiu :* KLIK

    Lepiej aLusi życzyć dobrze
    Niż nakleić tejpy kobrze
    Lepiej z aLusią pić wino
    Niż karmić się wołowiną
    Lepiej aLusi kwiaty wręczyć
    Niż się w celi nocą męczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ) Olga, jesteś wielka!! a kobrze to rzeczywiście byłoby ciężko te tejpy naklejać :) :)
      dziękuję za piękne kwiaty!! :) :)

      Usuń
  3. Rybenko :*
    nasze Mamy czuwają nad nami i SĄ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam w styczniu taki rocznicowy dzień i ciepło wspominałam moją Mamę

      Usuń
    2. a tak by sie człowiek przutulił
      realnie

      Usuń
  4. Przyłączam się do życzeń

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat dla Alusi;)

    Rybeńko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto ma choc ziarno empatii w sobie, nigdy nie jest przygotowany na smierc. Na zadna, a szczegolnie na smierc osoby najblizszej, jaka jest matka. Albo ojciec czy nie daj buk dziecko. Po to sa rocznice, zeby wracac pamiecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak...... nigdy, przenigdy nie jest się przygotowanym.... ja mam wciąż niezagojoną ranę po cioci, która umarła mając 86 lat - i każdy mi mówił - oooo, piękny wiek, był czas na nią. I otóż nie był. Jednocześnie wiedząc, że każdy musi umrzeć z drugiej strony mam ogromną niezgodę na ten fakt

      Usuń
  7. Alusia Miszcz Anegdot Rodzinnych
    niech się z nami nimi dzieli
    niech mniej czasu spędza w celi
    za to więcej choćby we Francji
    żeby tam uczyć elegancji
    w tej dziedzinie niezrównana
    Fariatkowa Pierwsza Dama!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wezmę sobie do serca :)
      a pojedziesz ze mną do Francji? :)

      Usuń
    2. też pytanie!
      ofkors :)

      Usuń
    3. mowi sie - oui:::)) bien sûr
      mam nadzieje ze na pogrozkach sie nie skonczy i wreszcie ktos do mnie zawita:::)))
      Michalina????

      Usuń
    4. Michalina! Myśmy we Fracji już były?!!:))

      Usuń
    5. to może coś czeba wymyślać?

      Usuń
    6. no właśnie!!! nie ze mną!!! jak mogłyście!!!???!!!

      Usuń
    7. Michalina?????
      Czy ja dobrze slysze????
      KIEDY WYSCIE WE FRANCJI BYLY?????????

      Usuń
    8. niby Francyja, ale ta daleko ot ciem !

      Usuń
    9. Rybcia bo cie stukne:)
      Jak to daleko? przeciez Ty i Michalina przemieszczacie sie samolotami.
      U Stard bylas a mowisz ze do mnie daleko????

      Usuń
    10. ekhm
      do mie też masz tylesz samo :PP

      Usuń
    11. Znaczy mogem wpasc na ....wino??::))

      Usuń
    12. wpadaj
      f piontek
      babskie robie!

      Usuń
    13. hehe :) mistrz ciętej riposty :)

      Usuń
    14. posmutnialam...przeciez wiesz ze nie jestem taka mobilna jak ty... w piontek pracujem...
      To moze ty lepiej fpadaj ?

      Usuń
  8. Rybeńko, przytulam i rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  9. dla Alusi od gagusi tysionc lat :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczęta
    :***

    I główka nie boli:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny : w zwiazku z notka i komentarzami o mamusiach chcialam sie z wami powiedzielic anegdota;
    Przychodzi do naszej biblioteki "wariatka" ale taka prawdziwa ::::))) ( lat 43 w dowodzie ale rozum 7 letniego dziecka) Jest nasza stala bywalczynia , slucha muzyki bo czytac nie umie i zagaduje do nas caly czas.
    Pewnego dnia podchodzi do mnie i glosno mowi :
    -A moja mamusia umarla i jest juz w niebie !!!! a twoja????
    Ja na to odpowiadam :
    -Moja tez jest juz w niebie!!moja tez:)
    zacukala sie nieco bo ja zaskoczylam ta wiadomoscia zlapala sie na serce i mowi :
    - Ohhh to bidula z ciebie ...
    a pochwili ucieszona:

    KURWA !!!! TO ZNACZY ZE MAMY W RAJU DWIE MAMUSKI!!!!!!!!!


    tak wiec pamietajcie dziewczyny!
    w raju tez jest istnieje wariatkowa moc::::)))
    Sila nasze mamuski!




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt - i TAM fariatkowa moc;DD

      Usuń
    2. :) dobre :) ale jednak wolę ja mieć pod ręką :)

      Usuń
    3. Jak sie nie ma co sie lubi....::))
      I wszyskiego dobrego w dniu urodzin.
      A ktora to juz wiosne swietujesz???

      Usuń
    4. Ggosik -pewnie 28:))
      ...jak co roku;)

      Usuń
    5. wiosna !! ach to Ty::))

      Usuń
    6. nie, Misia, nie okłamujmy ludzi - 29 :) :)

      Usuń
  12. ja nie mam slow by cos powiedziec
    kazda strata rozrywa na czesci
    i czasem udaje sie posklejac
    czasem nie
    zalezy czy czlowiek znajdzie sens by dalej zyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czasem ból odzywa się po latach;/
      Buziaki Rybeńko!

      Usuń
  13. aLusia u mnie masz torcik :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej torcik zjeść z aLusią
      niż mieć zapadnięte brzusio.

      Usuń
    2. chyba opuchnięte;))

      Usuń
    3. oj tam, oj tam
      koniec diety, drogie Panie,
      pora zacząć świętowanie.

      Usuń
    4. podnieś kielich, nałóż ciacho
      nie chowajmy się pod pachą

      Usuń
    5. moje pachy pod ochroną:))

      Usuń
    6. oszczędzasz żarówki?

      Usuń
    7. omijam bolesnom depilacje,:DD

      Usuń
    8. torcik i szampan czekają na Was u Lamii!! :)

      Usuń
  14. aLusia!Mam nadzieję, że cela zamknięta na cztery spusty,a Ty świętujesz!
    Zdrowia kochana, żeby przestało boleć:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jescze w piżamie siedzę i jem śniadanko :) :)

      Usuń
  15. tu wpis Kseny który zamieściła pod poprzednim postem

    Dziękuję całemu zgromadzeniu Fariatek :) za zorganizowanie przepysznej imprezy!
    Rybeńka, dziękuję za lokal i śledzika :D
    Jesteście Wielkie i Kochane!
    Oby do następnych urodzin!

    Przytulam Was, skoro Dzień Przytulania jest :*
    MOC jest Wielkaaaa! <3
    Ksenka

    OdpowiedzUsuń
  16. aLusia nasz kofana
    świętuje dziś od śniadania
    wszyscy Jej tu dobrze życzą
    bo jest uroczą smoczycą :P
    zdrufka, szczęcia i radości
    dużo fina, miłych gości !!!!

    Naaaajlepszegoooo :******

    OdpowiedzUsuń
  17. Rybeńko, ehhh smutna rocznica :***

    OdpowiedzUsuń
  18. aLusia

    w dniu Twych urodzin fariatkowe życzenia
    niech Twe życie się na lepsze zmienia
    niech Ci dochtory biją brawa
    i niechaj dziś będzie przednia zabawa!

    Wszystkiego naj:***

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego dla aLusi :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Rybenko wiem jak to ciężko, moi Rodzice oboje nie żyją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :(
      ja jeszcze mam Tatę
      w dobrej formie w dodatku
      bardzo mnie to cieszy..

      Usuń
    2. a ja mam oboje rodziców już w nienajlepszej formie.... jak patrzę na nich to rozdziera mi się serce - z miłości i jednocześnie rozpaczy, że lepiej to juz było...

      Usuń
    3. Taka juz jest cena kiedy sie kogos kocha- rozdarte serce..;

      Usuń
  21. aLusiu kochana,choćbym penkua,nie zrymuję dziś nic,ale wiesz że życzę ci z serca spełnienia marzeń:***
    Rybeńko:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, a rymowanie niei jest obowiązkowe, nie pękaj :) :) buziaki!!

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. aleee była końcuuffka!!!!

      Usuń
    2. no!
      :)
      jak w ostatnich 10 sekundach wyrównali i wywalczyli dogrywkę to już mi ciśnienie skoczył, a potem to normalnie radość jak nie wiem co.
      Należało im się, choć prawdę mówiąc nie wierzyłam, że dadzą radę:)

      Usuń
    3. a potem te 2 sekundy!!!!!!!!!

      Usuń
    4. nie widziałam:)
      moje serce by nie dało rady:P

      Usuń
    5. ja paczałąm z zamknientymi oczamy!

      Usuń
    6. hmm, ja "paczyłam"z kuchni:)

      Usuń
    7. a ja przegapiuam cały mecz! na drugi raz prosze mię szturnąć!

      Usuń
    8. ja końcówkę oglądałam na stojąco. a tak w ogóle to chyba powinnam przeprosić sąsiadów rodziców za dzikie wrzaski.

      Usuń
    9. ruda
      ja wiem, że Ty jesteś największom fariatkowom kibickom!
      :**

      Usuń
    10. Tata trenował kolarstwo, Mama piłkę ręczną (stała na bramce, do dziś się dziwię, jak przy jej wówczas 51 kg przy silnych rzutach nie zmiotło jej z boiska). sport mam więc niejako w genach, z tym że u mnie skończyło się tylko na oglądaniu i kibicowaniu.

      Usuń
    11. ja tak umiarkowanie, ale ponieważ mąż bardziej, to ja się też emocjonuje
      dzis tylko nie wiedzielismy, skoki( syna fan zatracony) czy piłka r eczna:))

      Usuń
    12. ja tak trochę biegałam między pokojami (w drugim włączyłam skoki), ale pod koniec meczu wynik Kamila Stocha i jego kolegów jakoś przestał mnie interesować.

      Usuń
  23. Sto lat aLusiu, sto lat i spełnienia marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lepiej z aLusiom tanczyc kankana niz wyglupiac siem od rana
    Lepiej z aLusiom wypic wino niz chodzic po miescie z kfasnom minom

    :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) lepiej mi świętować z Lolą
      niż obżerać się fasolą :)

      Usuń
  25. rybenko,
    tule w te smutna rocznice.
    :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Rybeńko:**
    Moja Mama tez odeszła 1...tylko,że września...
    Wszystkie smutne rocznice poruszają nasze serca...

    OdpowiedzUsuń
  27. aLusiu uroczego świętowania :)))
    :*******

    OdpowiedzUsuń
  28. witam serdecznie! spędzam kolejne nudne, niedzielne popołudnie na poszukiwaniu ciekawego miejsca z jakimiś fajnymi informacjami - i właśnie je znalazłem! ciesze się, że są osoby, które prowadzą bloga w taki sposób jak Ty - dzieki Wam można w sieci znaleźć nie tylko wiele ciekawych informacji ale i odpocząc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow! Normalnie niezniszczalna bestia:D

      Usuń
    2. ech...
      tamte wpisy przynajmniej udowadniały, że gościu przeczytau posta...
      reklama schodzi na karaluchy:((

      Usuń
    3. może potrzebny osobny wpis?bo może nie wszyscy czytelnicy zorientowali co to za ziółko i nabijają reklamę.
      No może się czepiam, ale nie lubię;/

      Usuń
    4. bardzo nie lubię
      dzisiaj odpuszczam
      od jutra będę kasować

      Usuń
    5. Paweua tylko nie kasuj z rozpendu

      Usuń
  29. ałusi każdy życzyć dobrze musi!!
    Wię i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lepiej zamiast nudnych ćwiczeń
    Dziś przyłączyć się do życzeń
    Z kwiatkiem trochę wirtualnym
    Lecz uśmiechem naturalnym
    Powinszować Jubilatce
    Dziś dostojnej a Fariatce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. aLusiu moc uścisków i życzeń tego co najlepsze dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  32. aLusiu, droga Damo
    życzyć mi dziś Tobie dano
    zdrowia , szczenscia oraz zdrufka
    niech nie boli nigdy główka
    ani renka, ani szyja
    caua reszta niech Ci spszyja :)
    100 lat :*

    OdpowiedzUsuń
  33. dobry wieczór wszystkim
    jutro poniedziałek
    może to nie szkodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziefczęta!
      od poniedziałku do piontku jest bliżej niz od niedzieli!!

      Usuń
    2. oj, jak bardzo szkodzi.
      skończyło się dobre.

      Usuń
    3. Jutro idę do pracy:)

      Usuń
    4. ale wielkanoc za pasem:)

      Usuń
    5. bojem siem lipca - raczej mię ominie ;/

      Usuń
    6. wypiłam\czerwone wino
      białe wino
      szampana
      mam nadzieję, że spiełnią sie zyczenia psycho i nie będzie mnie jutro głowa naparzać, bo dizsiaj czuję się - jakby to ująć - łagodnie znieczulaona :) :)

      Usuń
    7. to teraz litr wody i tabletka od bólu głowy
      przed snem
      rano nic nie będzie
      to pisaąm ja, dośfiatczna alkoholiczka:PP

      Usuń
    8. Rybeńko! profesjonaistko:DD

      Usuń
    9. hehhe :) czyli tabletka już nei czekać do rana? :)
      ylko jak wypiję litr wody to wiesz ile razy się obudzę na siku??

      Usuń
    10. dziś WYJĄTKOWO połóż sie w wannie;))

      Usuń
    11. :) :) to jest myśl, nie bedę musiała wtawać :) :)

      Usuń
    12. właściwie mogłabym Cię budzić na sikanie;D

      Usuń