wtorek, 16 grudnia 2014

barszczyk 29 godzin później później




ściemniał, no nie?

136 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. MP:)))
      nie byłaś na mojej iście potencjalnych zwycienscuf
      tym bardziej gratujelę:PP

      Usuń
    2. Co wygrałam? Jak willę to nie chcę. Wolę mały domek z kominkiem:) Możesz mi narysować:P

      Usuń
    3. oj
      nie wiesz, o co prosisz
      wolałabyś przegrać :PP

      Usuń
    4. Ja nie proszę ja bym chciała:)
      Wpadłam powiedzieć Dobranoc Kobietki, bo mam kolejne przejście z popołudniówki na ranną zmianę. Ciężko znoszę takie przeskoki, bo nie da się niczego zaplanować. Taki lajf

      Usuń
    5. moja mama pracowała w systemie zmianowym
      to chujowe dla zdrowia jezd
      także tego...

      Usuń
    6. Rybcia Ty klniesz??? ;PP

      Usuń
    7. Stres jaki nam funduje firma swoje jeszcze dołoży a gwóźdź do trumny wbije mi jedna ze zmienniczek i jeszcze złoży wielką kupę na wieko. No chyba, że ją ułtukę wcześniej. A po dzisiejszym dniu byłabym gotowa to zrobić. Obyło by się bez wyrzutów sumienia z mojej strony. Nie będę się wdawać w szczegóły, bo nie czas i miejsce na to. Buziaki Dziołchy:*

      Usuń
    8. Jak Ryba może to może ja też...
      Zatkajcie uszy
      WREDNA SAMOLUBNA LENIWA OGRANICZONA PICZ!
      Amenej

      Usuń
    9. Margho, klnem, ale tylko ras w miesioncu :PP

      Usuń
    10. No ja myślę Rybenko:PP
      f życiu nie słyszałam z Twoich ust przekleństfa:PPP

      Usuń
    11. czasami tszeba, dla zdrowotnosci. ;)

      Usuń
    12. ale wiecie co, to fszystko przez cudnom naze bloga
      chujowa pani domu
      bo to wprost JA!!

      Usuń
    13. też uwielbiam tego bloga:)))

      Usuń
  2. muj tesz sciemniau :)
    Gaga piersza!!

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam wykrzykników i znalazłam u Luchy;P
    klawiatura mi się wygua ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HĘ????!!!

      PS !!!!!!!!!!

      Usuń
    2. zafsze mozesz pisac duzymi literami. ;)

      Usuń
    3. o Lola, ma normalne nawiasy, bo mi też szlag je trafiu

      Usuń
    4. kladem ci pot choinkem :)
      ((((((((((((((((( ))))))))))))))))))
      {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
      [[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

      Usuń
    5. LoLa, Ty to masz serce
      poczekaj
      skopiuję wykrzykniki

      Usuń
    6. to ci jeszcze w razie czego znaki dulara zapodam
      $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

      ;)

      Usuń
  4. widzem, ze to bendom badania naukowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO ZALEŻY OD ILOŚCI PODEJRZEŃ O POWAŻNE CHOROBY W TEM TYGODNIU :PP

      Usuń
    2. i zaleznosc tegosz od koloru barszczu. ;)

      Usuń
  5. nabiera mocy ten barszczyk :))
    mój już zlany do słoików

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie myślem
      czy ja mam jakieś suoiki???
      chyba fszystkie wydauam :PP

      Usuń
    2. czy ja mam butelki na zakrentki??:P

      Usuń
    3. pani, a ile ten barszczyk poczebuje? czasu, bo milosci to jusz kazdy da tyle ile ma. ;)
      bo niektorzy jeszcze burakow nie kupili. ;)

      Usuń
    4. wyszłaś na krzesło jak robiłaś tę fotkę? :P

      a na korki barszczyku nie mozna?

      Usuń
    5. ot 5 do 8 dniuf
      zależy od podgrzewania jego :)

      Usuń
    6. a może można
      to musze winow ypić a korek zachować, no nie?

      Usuń
    7. jak 5 to zdonzem, jak osiem to bendzie f sam raz na po swientach.

      Usuń
    8. a jusz miauam iść na odwyk :PP

      Usuń
    9. czekaj
      wiilia za 8 dniuf

      Usuń
    10. Lola to nie podajesz już z torebki?? :DDD

      Usuń
    11. u nas kiszony barszcz można kupić w sklepie :)

      Usuń
    12. świat się kończy :PP

      Usuń
    13. rybenka, dolicz czas dojazdu do sklepu po buraki. ;)

      Margo, jak siem nie skisi to podam. ;) U mnie i tak fszyscy kcom zorek (barszcz to tylko ja z menzem) i tylko z torepki im smakuje. To co im bednem zalowac, zwalszcza f sfienta? :P

      Usuń
    14. widziałam właśnie ale jakoś nie przekonał mnie:)

      Usuń
    15. ile musi tak kwas stać ??

      Usuń
    16. Lola,no właśnie pamiętam z zeszłego roku,ze raz do roku podajesz w tej formie rodzince:))))

      Usuń
    17. pszet skwaszeniem czy po?

      Usuń
    18. pyszne sa takie kiszone buraki, do sauatki daję a sok do picia lub do barszczu.

      Usuń
    19. a jo buraki kiszone pyrgam w śmietnik

      Usuń
    20. no ile trwa kwaszenie od momentu zalania wodą

      Usuń
    21. Lola, buraki oczyszczają wątrobę :)

      Usuń
    22. viki, ci powiem, bo mnie rybenka powiedziala 4 wypowiedzi wyzej
      ot 5 do 8 dniuf

      Olga, tak? To dobrze bo bardzo lubiem. Zwlaszcza w wersji kfasniej. ;)

      Usuń
    23. Jessooo Fariatki pomału,bo musze pogrupować
      no co buraki,ile kwasować,czy pyrgać czy jeść:PP

      Usuń
    24. kto rozrzutny ten pyrga ;P

      Usuń
    25. viki, zaleszy od temperatury, ja po 4-5 dniach zaczynam prubowac

      Usuń
    26. ja tak probowalam, ze jak jusz byl na pewno gotowy to prawie go nie bylo. :)

      Usuń
  6. czosnkiem mi tak schab jedzie że mam bakteriobójczą sypialnię wery wery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oplułam monior :DDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    2. :)))
      masz domowom kfarantannem. ;)
      i mozna sie schowac przed wampirami. :)

      Usuń
    3. Izabela
      tu dowód
      w jednym zdaniu przekazanych piuedylion słów i emocjuf

      Usuń
    4. zapal swiece zapachowe :p
      i wyjec z domu :)

      Usuń
    5. tylko zeby nie spowodowalo wybuchuf!!

      Usuń
    6. eee siedzem i paczem na niego.

      Usuń
    7. lepsze od teścia w TIWI????

      Usuń
    8. dobra jusz nie pacze ide spać w odorze czosnkowym:D

      Usuń
    9. A duuugo ma tak wisiec?

      Usuń
    10. może czosnek ma właściwośi, którech nie znamy??

      Usuń
    11. Futi, a jesteś pewna, ze to ten schab???
      mnie te rajstópki wyglądają podejrzanie ;PPP

      Usuń
    12. Izabela
      serce siem mnie kraje

      Usuń
    13. Rajstopka jusz odkażona czosnkiem.

      Usuń
    14. Rybko, nie kaszdy ma takie same skojaszenia z sypialniom, szkoda serca

      Usuń
    15. Ja do buraków czosnku nie pożałowałam, wiec tez pewnie od jutra bede przynajmniej bezpieczna od wampirów 😄 w końcu dałam 3 kilo, odpowiedzialny kolega poradził, nie to co Wy, maupy włochate 😄 mam nadzieje, ze zdążą, bo tu odpowiedzialnośc ciąży

      Usuń
    16. viki, podejrzanie wyglonda dopiero jak siem na tfasz zalozy. ;))

      Usuń
    17. aLusia
      na pierfszy dzień śfiont bendzie jak nalau:))

      Usuń
    18. Izabela
      serce potrzebne od zaraz i na zafsze

      Usuń
    19. Lola, zwłaszcza jak będą w nich resztki tego schabu i czosnku ;PPP

      Usuń
    20. aLusia?
      kto f cionzy?
      jeju
      juz nie piję więcej dzisiaj, bo nawet komcie mi się przed oczamy mnożom

      Usuń
    21. :PPP nawilza i pobudza kronzenie. ;)

      Usuń
    22. aLusia, 3 kg czosnku ??
      to chyba kisisz 3 tony buraków :PPPPP

      Usuń
    23. Futi, musi nam wysłać zdjęcie w tech rajstópkach po ;P

      Usuń
    24. rajstupki po mogom miec dziauanie lecznicze i wzmagac porost.... ;p

      Usuń
    25. czego porost w rajstopkach oczekiwan jest??

      Usuń
    26. zależy czy włoży on czy ona...

      Usuń
    27. trzy kilogramy buraków, bałwanku śnieżny :) nawet ja to wiem, ze z taką ilościa czosnku by się nie dało wytrzymać :)
      ryba, odpowiedzialność w ciąży, ale nie chce mówić z kim, sucz :)

      Usuń
  7. Ściemniał barszczyk :)
    Wiesz, że piję sobie herbatę z filiżanki, która dostałam od Ciebie? To zawsze poprawia mi humor. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      A torebunia od Ciebie codziennie cieszy oczęta moje:)

      Usuń
    2. ja ostatnio ostro pszemuwiuam do syny, jak uzytkowau muj zarenczynowy kubek w kuulka!!!

      Usuń
    3. to z doma bym pognaua!!!
      a co u Lafiryndy baj de łej?

      Usuń
    4. eee, jusz historia :)))
      teras ma boskom koleszankie, bo studiuje w Toruniu :p

      Usuń
    5. boska bo w Toruniu?
      czy że Lafiryndom nie jezd?
      czy o co siem naprawdem roschodzi??

      dredy syna ma ciongle?

      Usuń
    6. bo Torun daleko :)
      dredy obcioł pszed maturom, tera robi za hipisa :)

      Usuń
    7. tak mię coś siem zdawauo
      ale wolem po czykroć upewnić siem
      toruń nie tak daleko :PPP

      Usuń
    8. ale na codzienna kawe i seks wystarczajonco :p

      Usuń
    9. Lucha,bende jom mieć na oku,tak we czwartek ewentualnie mogie;p

      Usuń
    10. to Ty synowi seks reglamentujesz Lucho??????

      Usuń
    11. zbliza siem do wieku w jakim ja uszczensliwiuam moich rodzcuf nim :p

      Usuń
    12. muj brat miau latuf 18, 5
      wnuki juz ma z tego przypadku:))

      Usuń
    13. niestety też mam odchyłkę w kwestii koleżanek synów przybywajoncych do domu mego:( po bolesnym dośfiadczeniu,które teraz jest skarbem prawie czteroletnim śpioncym przy mię:)))

      Usuń
    14. f tych czasach...
      Basiu zagarneuas ten skarb tylko dla siebie:))

      Usuń
  8. muszem siem za tfasz czymieć, żeby w guos nie parskac
    tosz moja zepsuta menszczyzna powodów parskania nie pojeuaby :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie przywykł ? ;PPP

      Usuń
    2. łon musi do zdrowia dojść
      nie kcem przeszkadzać jemu :PP

      Usuń
    3. uważaj,ja dostała głupawki gdy mój miau atak kamienia,do dziś mi wypomina,ale to przez to, ze pan z łóżka pod oknem zapytau mię,czy to tatę przywiozłam...a monsz troszku muodszy od mię:)

      Usuń
    4. Basiu, no nie ma chuop poczucia humoru. :PPP

      Usuń
    5. a to czensto chupom siem zdarza :PP

      Usuń
    6. :DDDDDD
      Basia rozuadowal
      Wam napiencie

      Usuń
    7. monsz tego pana nie usłyszał,a ze mną to dokładnie tak,bo dostał leki,kroplówkę,wiedziałam że zaraz będzie mu lepiej a ja rżałam i płakałam ze śmiechu jeszcze dłuuugo,nerwy puściły:)

      Usuń
    8. taki smiech zdrowy jest
      tylko ze bazuje na cudzym nieszczesciu :PP

      Usuń
  9. Sciemniau
    jak to w rodzaju menskim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po mensku i kazdom szerokosciom geograficznom

      Usuń
    2. to oni wszendzie jednakowo sciemniajom,te chuopy,mówię ci...

      Usuń
  10. No zostawić na chwilę nie można:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sollet ale barszcz nitknienty !!

      Usuń
    2. prawda? ja pod poprzedni post nawet nie wracam,bo czasu nie ma;)

      Usuń
    3. Basiu ja tu nie nadążam to co tam wracać:)))
      zaraz bedzie nowy post :P

      Usuń
    4. Ryba chyba po angielsku pojszua spać,posta nie będzie;p
      ja też zmykam,mam deficyt snu:)
      :***

      Usuń
    5. ja juz się o swoich deficytach nie wypowiem...

      Usuń
  11. Zgasić?
    Rajtuzy były czyste, jedna nogawka została schowana w celu kolejnego schabu tudzież innej szynki
    a do zapachu czosnku chyba się przyzwyczajam.

    OdpowiedzUsuń