sobota, 29 listopada 2014

cd plus ciekawy rakowy link

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie
Rodzinka...
dla...
Wierzbowa 4
07-230 ZABRODZIE





RODZINKA III
Królestwo chłopackie. Lubią się chłopaki wystroić i nadużyć zapachów.

Piotr do złudzenia przypomina jednego z bohaterów książek Makuszyńskiego: "...był to młodzian wysoki i nieprzyzwoicie chudy... uśmiech tego dryblasa był zgoła czarujący. Wszystko się promieniście uśmiechało na tej fizjonomii: i usta, i oczy, i każdy muskuł nakrapiany piegami". Ten najwyższy mieszkaniec domu kocha piłki. Piłki nożne, dmuchane, koszykowe, etc.
Piotruś ma bardzo rozwinięty zmysł węchu i lubi wąchać, a także pływać w wannie. Idealnym połączeniem może być aromat do kąpieli. Kartkę dla Piotrusia warto dodatkowo nasączyć jakimś świątecznym zapachem. Piotruś będzie wniebowzięty.
Tomek K. (29) to rodzinkowy komediant. Ma niesamowite poczucie humoru. To odbiorca filmów komediowych i programów rozrywkowych. Lubi grające sprzęty.
Paweł (32) to składacz układanek z dużymi elementami i konsument wszelkich słodyczy. Jest bardzo radosny i mimo różnych zdrowotnych utrapień i tęsknot za domem, zawsze pozytywnie nastawiony do świata.



A TU POLECAM CIEKAWY ARTYKUŁ


199 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzien dobry, u mnie bol głowy.ale przejdzie chyba.
    Tak czytam opisy tych rodzinek i ktos fajnie ich opisał.

    OdpowiedzUsuń
  3. rak srak bleeeeeeeeeeeee

    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba czas wynurzyć się spod kołdry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, idę.
      a póżniej posprzątam może, z naciskiem na może.

      Usuń
    2. a ja naprawdę muszę
      w dopmu trzeba nogą torować sobie ścieżki do przejścia

      Usuń
    3. Jakoś trudno w to uwierzyć:)
      Ale sprzątać idę i ja. Chociaż moje dzieci twierdzą, że to nie ma sensu, bo przecież i tak się pobrudzi...Wtedy nie każe im się myć:))

      Usuń
    4. znam dzieci co by sie z tego niemycia bardzo ucieszyły:PP

      Usuń
    5. ja, niestety, znam nawet takich dorosłych...

      co się, Futi, tak o świcie zrywałaś?

      Usuń
  5. MAUPY jedne !!! wykałaczki, wejściófki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziała kiedyś Rybę Maupę?
      Wypraszam sobie

      Usuń
    2. może Małpe Rybę widziała ☺

      Usuń
    3. to też przekracza mojom wyobraźniem :PP

      Usuń
    4. http://www.obrazky.pl/556-krzyzowka-malpy-z-ryba

      Usuń
    5. ty się Mammo chorób nie obawiaj
      ty umrzesz młodo, ale TRAGICZNIE!!!!!

      Usuń
    6. i już chyba znam datę ;))

      Usuń
    7. A TO CIEKAWE...
      bo ja jeszcze nawet nie :PP

      Usuń
    8. biorąc pod uwagę, że kolejnych piętnaście sztuk też ją zna, to albo jesteś pijana, albo masz guza mózgu ;))

      Usuń
    9. drogom eliminacji obznajmniam, że to gus musku

      Usuń
    10. CZEGOS NIE WIEM CZY MAM GUSA MUZGU?

      Usuń
    11. możesz mieć
      ostatnio to częsta przypadłość na blogach

      Usuń
    12. małpa o rybiej twarzy? to sugerujesz? :)

      Usuń
    13. Jak maupa to tylko włochata:P

      Usuń
    14. na twarzy :)

      ale może tez być włochata na rybiej twarzy, to dopiero jest kuriozum :)

      Usuń
    15. Futti ale jaki przejrzysty i zrozumiały:PP

      Usuń
  6. http://wyborcza.pl/duzyformat/1,141587,17030072,Marihuana_ratuje_dzieci.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że może uratowac i niejednego dorosłego, heheh :)

      Usuń
  7. Dzień piękny i miły dla wszystkich ma być
    Jak nie to po pysku będę go bić:)

    Cześć Lachony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzię dobry
      i niech tak zostanie:)

      Usuń
    2. No to bij, bo znowu oka nie zmrużyłam. Już czuję, jak dzień będzie zombowaty na kacu. I jeszcze bez auta zostanę na cały weekend....bo menszowi wczoraj paduo, musiałam po niego do pracy jechać. A on pracuje dzisiaj i jutro. U nas bez auta to koniec. Pacyfistką niby jestem.....ale bij, a co mam do stracenia?

      Usuń
    3. On traci w moich oczach. Wybiję mu zęby...

      Usuń
    4. miauam na myśli monsza Izabeli:p

      Usuń
    5. Muj monsz tesz grzeczny. No chyba se auta nie zepsul sam...

      Usuń
  8. Boli mnie kolejny ząb, to już chyba jakaś klątwa...
    i znowu zaczęło się w piątek!
    Próchnicy nie ma, RTG nic nie wykazuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli dzień dostanie drugiego kopa w jajca

      Usuń
    2. Mnie tak bolom zemby od zatok. Jak mam katar lub zjem coś, na co wrażliwa jestem. Ciongle do dentysty latałam, bo ból jak cholera i on pokazał mi rtg i wytłumaczył, że korzenie mam długie, prawie w zatoki (te przynosowe) wchodzą, to jak zatoki podrażnione, to uciskają na nerwy zembów. Ale dotyczy tylko górnch.

      Usuń
    3. Olga, toż to katastrofa!
      Może faktycznie zaziębiona twarz po prostu?
      to, że takie rzeczy zawsze przed weekendem, jak choroba dzieci dzień przed wakacjami:(((I

      Usuń
    4. Iza, to niestety dół. Promieniuje do ucha, do stawu, boli cała żuchwa...
      Rybenko, nigdy nie byłam wrażliwa na zawiania itp.
      no ale mówią, że kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)
      Jestem już umówiona do dentysty. Niech się fachowiec wypowie.
      Rezyduję dziś na kanapie :)

      Usuń
    5. oj Olgo! Tak mi przykro!! A może Ty masz coś z okostną??

      Usuń
    6. się okaże...
      ja do tej pory przez całe życie z powodu zęba cierpiałam tylko raz, wiele lat temu, zawsze dbałam i nie wiedziałam, co to ból, dlatego jestem taka zdezorientowana

      Usuń
    7. Olga otulam jak mogę:*

      Usuń
    8. oby ból pozwolił poleżeć na tej kanapie!

      Usuń
    9. Moja koleżanka miała podobnie,odwiedziła kilku lekarzy aż w końcu neurolog stwierdziła neuralię nerwa trójdzielnego czy jakoś tak,dostała tabletki i się uspokoiło.

      Olguś, oby ból przeszedł:***

      Usuń
    10. mój mąż swego czasu cierpiał na ten nerw trójdzielny
      O Matko, jak on cierpiał!!!

      Usuń
    11. Iza, to jesteśmy zatokowymi siostrami :)
      Olga, jak miałam największy problem z tą cholerną zatoką, to bolała mnie również dolna szczęka, a właściwie to wszystko zaczęło się od nadwrażliwości DOLNEJ szóstki. Potem już było tylko coraz gorzej, ból objął obydwie szczęki, nie mogłam nawet pić wody w temperaturze pokojowej, nie mogłam mówić nawet za bardzo, bo jak mi się ząb puknął o ząb, z czego zazwyczaj nie zdajemy sobie sprawy, to mi świat wirował wokół..... dentysta nie wpadł na przyczynę bólów, więc tu bym nadmiernie na to nie liczyła

      Usuń
    12. Olgusiu, moja bliźniaczko ! :)))
      mię tesz zemby nie bolejom i chadzam co pare m-cy na pszeglont :P

      Usuń
    13. gaga
      kiedy Ogem właśnie bolejom!:PP

      Usuń
    14. ale wyjontkowo :)
      ja tesz nie wiem, co to bul ZEMBA i siem bojam pierszego razu

      Usuń
    15. ale dopiero teras !!! :P

      Usuń
    16. pierszego razu każden się lęka:P

      Usuń
    17. nooo, mnie bolało wtedy tak dziwnie właśnie, że nie umiałam wskazać który, bo tak jakby wszystkie i żaden. Zdiagnozowałam sie wtedy wstępnie, że gdyby była jednostka chorobowa - reumatyzm zębów, to byłoby właśnie to. Dentysta mnei rozczarował negując taką jednostkę :)

      Usuń
    18. właśnie ten jeden raz dawno temu, to był nerw trójdzielny
      znam ten ból, jest pieroński :(
      zatoki mam w porządku

      Usuń
    19. Olguś to może znów ten nerw się odezwał :/

      Usuń
    20. Jak ja jestem przeziębiona, to najbardziej zemby bolom. Potem to i nawet dół.
      A taki ból to mosze być od ucha no albo nerw. Współczujem....niech jusz ból idzie, bo my go tu nie lubimy. MP będzie biła!

      Usuń
  9. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Gaguniu
      dzień średni ;)

      Usuń
    2. duugotrfaue leczenie...

      Usuń
    3. ojej!
      ale mam nadzieję, że nie f cierpieniu sunia nasza?

      Usuń
    4. myślę, że nie cierpi

      Usuń
    5. Dzień dobry:)

      Usuń
    6. pani dobrze dba o sunię na pewno

      Usuń
    7. dzień dobry dziefczynki! :*

      Usuń
    8. biedna sunia :*
      pewnie tenskni za ciociom i Kotom :)

      Usuń
    9. sunia ciociem ufielbia ! :)))
      te oczy ... :P

      Usuń
    10. a co sie dzieje suni??? nic nie zarejestrowałam??

      Usuń
    11. pifa teras nie mosze! :-/

      Usuń
    12. NO TO TROCHĘ PROBLEM MOŻE BYĆ

      Usuń
    13. sunia ma pszewlekue zapalenie wontroby
      na szczenście :)

      Usuń
    14. ajajajaj
      czyli juz swoje w życiu wypiła :PP

      Usuń
    15. dobrze, że nie cierpionca jest

      Usuń
    16. ja jej nie dawauam! :)

      Usuń
    17. taaa, kota pewnie winna!:P

      Usuń
    18. Kota winna co najwyszej niedożywienia suni :p

      Usuń
    19. najgorzej to jak na czczo się pije :P

      Usuń
    20. biedna sunia..... najgorsze, że niektórzy to mają niewinnie!!

      Usuń
    21. biedna sunia :(
      drapanko za uszkiem dla niej

      Usuń
    22. dzienkujem, dziefczynki :*

      Usuń
    23. ode mie drapanko po bszuszku :)

      Usuń
    24. byle jej kota po brzuszku nie drapaua. ;)

      Gaguniu, ile lat ma sunia?

      Usuń
    25. fotkie wrzuciuam, tam co to Mamma wymysliua :)

      Usuń
    26. slicznota!! te dobre oczy! po mamie :)
      i na swoje lata wogole nie wyglonda. tesz po mamie. ;)

      Usuń
    27. Lola :)
      chiba Ciem kocham :)

      Usuń
    28. :PP
      Lucha, no przeciez jest to chiba. ;)

      Usuń
    29. Luszko ma :)
      Cficz lewe paluchi :P

      Usuń
    30. to mam spac, czy grac na fortepianie?

      Usuń
    31. rsznij po klawiatusze ! :P

      Usuń
  10. dzień mroźny, szary i obleśny. Ciekawe, czy ktoś zgadnie gdzie jestem :)

    ale niezbyt długo, gdyż ponieważ za godzinkę się zmyję i pojadę na przemiłą imprezkę, a po tej imprezce na jeszcze jedną imprezkę andrzejkową, chyba, że koledze małżowi nie pozwoli bolące biedaka ucho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aLusia
      załóż bloga
      nie będziesz musiała się męcvzyć, codziennie ten sam tytuł - KTO ZGADNIE GDZIE JESTEM??

      Usuń
    2. i wszyscy bendom zgadywac pszes 200 komentaszy ;p

      Usuń
    3. nie, 199, a na koniec ałusia rotszygnie:P

      Usuń
    4. nie ma tak dobrze, Olga zgadnie w pierwszym komciu i trzeba będzie pisać nowy post, żeby dyskusja nie umarła :)

      Usuń
    5. :DDD
      ja już od dawna nie biorę udziału w tym konkursie :P

      Usuń
    6. f pierszym komciu poda kawem i napoje :)

      Usuń
    7. aaaa, czyli Olga by nei popsuła dyskusji :) :) no to rzeczywiście jest szansa na bloga, może nie zajmowałby mi przesadnie dużo czasu :)

      Usuń
    8. Lucha, nie wiem, czy bym nadążyła tak latać z tym czajnikiem po blogach ;))

      Usuń
    9. a Ty aLusia zakładaj, zakładaj! :))

      Usuń
    10. Ja siem bojem, ze Olga nam kiedys rachunek za te fszystkie kafki wystawi. ;)

      Usuń
    11. Lola!
      pszejszauaś mnie ;))

      Usuń
    12. pojdziemy s torbami
      a rybenka s torepkami. ;)

      Usuń
    13. dopsze, ze gdusia nie serwuje codziennie :p

      Usuń
    14. za wuamania tesz doliczem ;P

      Usuń
    15. Oj, oj, a to sie porobi:)))

      Usuń
  11. Rybeńko,
    mam problem z wyborem Osoby, którą chętnie obdarowałabym... A może wyślę pieniądze, by Osoba ( oczywiście z pomocą ) kupiłaby sobie, co chce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było łatwo, ale wybrałam dziewczynkę i już paczuszka gotowa :)

      Usuń
    2. anonimowa, nie wysyłąj pieniedzy!
      wyślij kilka kartek
      albo zrób losowanie
      tu nie chodzi o kasę
      tylko o czas dla drugiego człowieka

      Usuń
    3. Oni może nawet nie zrozumiejom konceptu,ma z kolorowej kartki to na pewno siem ucieszom, jak każde dziecko.

      Usuń
  12. muszę się napić
    rozmawiałam z trudnym człowiekiem, w dodatku chamskim
    auto mi się zepsuło, chciałam wezwać pomoc, musiałam rozmawiać w języku, w którym nie umiem wytłumaczyć co się stało
    a gościu nie miała zamiaru w żaden sposób mi pomóć, wrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłas mu bejtnąć to jezyk miedzynarodowy

      Usuń
    2. ktora kobieta umie wytlumaczyc co jej siem popsulo? Nawet w ojczystem jenzyku. Panie nie wiem co, wiem, ze na pewno nie migacz. ;)

      Usuń
    3. ostatnio wezwauam hydraulika do zapowieczonych kaloryferuf i zaras zadzwoniuam, ze odwouujem, bo znalasuam "taki wichajster i naprafiuam" :)

      Usuń
    4. magiczny wichajster potrafi czynić cuda :)

      Usuń
    5. no właśnie ja też na razie odwołąłam mechanika, bo monż znalaz taki wichajster w sklepu
      a teraz modlimy się do wszystkich instrukcji obsługi w każdym mozliwym języku wszystkich urządzeń

      Usuń
    6. No Rybko, co s tymi autami???
      U ciebie tesz?

      Usuń
    7. chyba powinnam się cieszyć, że już nie mam auta!

      Usuń
    8. samo H!! :)))
      http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Wihajster

      Usuń
  13. dzień dobry:D
    Olga!Zostało coś ciepłego?:))

    OdpowiedzUsuń
  14. zaras pozabijam fszystkich Azjatuf !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz zapodali w tv, ze w restauracjach orientalnych podawane było psie mięso brrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boję się myśleć
      chociaż w tym roku mięsa nie jadłam, to chyba mnie ten "kurczak" ominął!!!

      Usuń
    2. znaczy w Polsce, latem,, nie tak że w ogóle nic

      Usuń
    3. Ja jem w minimalnych ilościach,a w orientalnych zawsze wybieram dania bez mięsa, ale mój M na zagadkę zjadł czy nie :p

      Usuń
    4. Bo oni psie jedzom ale myślałam, że tylko u siebie, na miejscu.
      A znacie to:
      Przyjechały dwie zakonnice do USA i widzą, jak przy drodze ktoś sprzedaje HOT DOGI. Patrzom na siebie i mówiom: próbujemy? O.K. Próbujemy. I kupiły se po hot dogu. Jedna ostrożnie odchyla bułkę, patrzy trochę z niesmakiem i pyta się tej drugiej:"a jaka część psa tobie się trafiła?"

      Usuń
    5. Izabela- dokuadnie
      jezeli jedzom u siebie psy, szczury, pajonki i inne robaki- to niech jedzom:] ostatecznie u nas siem jada konine i kruliki
      pszemyt pod innom postaciom uwazam za niedopuszczalny, tak jak podanie swinki mułzumaninowi np

      mi siem pszypomniaua anegdotka, jak rodzinka z miasta pszeniosua siem na wies i rodzice tuumaczom dzieciom, ze nie naleszy siem przywionzywac do trzody, bo to do zjedzenia, wienc dzieci nazwauy swinki Szynka i Żeberko :)

      Usuń
    6. :DDD
      A ja uwielbiam jagnięcinę
      toteż odwracam oczęta na widook suotkich małych barankuuff!!!

      Usuń
  16. a ja mam menża prawdziwe MACHO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem więcej niż pewna, że kobieta jak widzi, jak facet uruchamia zdechły samochód, to jej ten tego tam ten
      zwłaszcza jak inny pierdoła przez telefon jej mówi, że jedyne co może osiągnąć to ściągnąć auto do garażu i tam za kilk dni może ktoś coś i w ogóle gdzie się pani francuskiego uczyua!!!

      Usuń
    2. No to menza solidnie ucałuj, nie żauuj!!!
      Bo muj wzioł moje auto na ten czas, a w poniedziauek sfuj do warsztatu odstawi.

      Usuń
    3. som takie sytuacje, że czeba do warsztata
      ale czasem prostownica zwykła zmienia rzeczywistość:))

      no mam w sobie potencjał większy niż na całowanie :PPP

      Usuń
    4. mam zasuonioc oczy? :)

      Usuń
    5. pieluszkom se zawionze :p

      Usuń
    6. a na dooogo?
      bo nie wiem, czy siem spieszyć :PPP

      Usuń
    7. mam pienc tetrowych i jednom gagowom:P masz czas :p

      Usuń
    8. zara

      gaga tfierdzi, że jej pieluchi nie masz
      to jak bendzie??!!

      Usuń
    9. pozyczy mi , ja w nagrodem upiorem :)

      Usuń
    10. szkoda
      wolałabym szypki numerek :PPP

      Usuń
    11. Luszka ma fszyskie tetrowe brudne, bo myua okna :PPP

      Usuń
    12. borze liściasty!!!!
      drżauam caua, ciekawa byuam, kto poruszy w tym roku problem okien brudnech
      po Tobie gaguniu bym siem nie spodziewaua :PPP

      Usuń
    13. jestem niewzruszuna!
      okna poczekajom do wiosny!

      Usuń
    14. uuuf
      to jak moje na hazardowej
      za przyzwoleniem somsiatki :PPP

      Usuń
    15. nie mam zamiara siem menczyć :)

      Usuń
    16. dobra dobra

      a serio - ja mam ciągle pieluchy do porządków domowych uzywane:)))

      Usuń
    17. Ryba!!! ic do menza go nie tylko cauować! :p

      Usuń
    18. oglondamy super/straszny/film
      prawo zemsty
      nie mogem sie oderwać
      ale też nie mogie paczać cały czas

      Usuń
    19. ja paczam na nikolsona :)

      Usuń
    20. tysz brzytki
      ale na kturego??

      Usuń
    21. taak bszytki, ze uadny :)
      "lepiej byc nie mosze"

      Usuń
    22. as good as it gets
      low to wery mać!!!
      jeden z moich najulubienszych filmuf!

      Usuń
  17. gut
    najt
    dzien pełen adrenaliny
    ale gut

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też, Mysza miała urodziny:)
      10 !!!
      i chata pełna gości, aż zez Wro ;)

      Usuń
    2. to mi coś przypomniauo
      spodziewaj sie @:))

      Usuń
    3. i ofkors 100 lat dla myszy, niech będzie piekna i f sam ras dla mego A:))

      Usuń
    4. no po wczorajszej akcji, chyba nie mamy wątpliwości, że do siebie pasujom ;PPP

      Usuń