piątek, 24 października 2014

po babsku

planuję dziś wieczorem babską imprę
nie pierwszą w życiu
ale jak się przyjrzałam liście gościówek to sama się zdziwiłam
bardzo dziwny zbiór
kilka dziewczyn, które znam od zawsze tutaj i cały czas miałam kontakt
dwie zupełnie nowe
kilka ze średnim stażem
najstarsze mają blisko 60
najmłodsza ma 40
rozwódka, dwie nieszczęśliwe mężatki, i takie zakochane w swoich mężach
wszystkie dzieciate
średnia dzieci równo 2:))
nie wszystkie się znają
no mam pietra wam powiem


dobrze, ze wszystkie polskie:PP


MRÓWKOLANDIA KLIK





174 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzię dobry dziefczynki
      miało być słonko, a nie ma :(

      Usuń
    2. u mię raz jest,raz się chowa,ale ziiiimnooo...

      Usuń
    3. u mnie na termometrze ZERO!!!
      i wiatr :(

      Usuń
    4. u mnie też nie ma Mia jakby co:)))
      zawsze to mniejszy żal:P :P
      ale od jutra ma być dużo słońca!!

      ZERO Olga??? ide zobaczyć ile u mnie....4 na plusie,brrrr

      Usuń
  2. Jeśli TY planujesz, to z pewnością będzie udana! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybciu,myślałam że po tym co przeżyłaś w lipcu,już nic cię nie zdziwi:D

      Usuń
    2. :DDD
      Ja chyba po prostu lubię wyzwania:pp

      Usuń
    3. a nie boisz się, że próg Twojego domu kiedyś przekroczy jakiś psychopata? I to na Twoje własne zaproszenie :))

      Usuń
    4. Mia,najwyżej będzie to mały psychopata,a takie odchyłki to i my mamy:P

      Usuń
    5. pewnie że sie boję!
      a pierwszą moja nieznajomom była Lucha, miałą aparat na zembach, wampir normalnioe!!

      Usuń
    6. no to zahartowana już jesteś :)

      Usuń
  3. Dobry. No to zadbałaś o różnorodność okazów, że tak powiem. Pewnie będzie miło. Obyś o 22 myślała, że to 19 a nie na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bylam w sumie niedawno na takiej imprezie, gdzie osobiscie znalam jedna osobe :) a o pozostalych 17 ;P mialam mgliste wyobrazenie.
    Impreza byla najlepsza impreza lara 2014 :)))
    Bedzie fajnie, daj im tylko podloge umyc i wyznacz godziny korzystania z toalet :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD
      oooo! tego o toaletach nie wiedziałam! :P

      Usuń
    2. aleszsz Dosiu! myślisz,że można tak spędzać czas?? myślisz,że któraś z tych osób wytumaczyła swoim dzieciom na jaką impreze idzie?? :PPP

      Usuń
    3. tak Basiu,niektóre dzieci dokładnie wiedziały co jest grane:)))
      jak gardziołek?

      Usuń
    4. u mnie mgliście wiedział mąż...teraz to się dziwię
      boli mniej,kaszelek doszedł,szczególnie w nocy daje popalić,da się żyć;)

      Usuń
    5. ojoj,kuruj się i szybciutko wracaj do formy:***

      Usuń
    6. zdrówka wszystkim życzę!
      Basiu, z mojego punktu widzenia tak spędzony czas był fantastyczny, więc myślę, że można. A nawet trzeba :)

      Usuń
    7. moja cóka sie tylko zapytałą, co bym ja zrobiła, gdyby ona mi oświadczyłą, że bedzie tej nocy spać z kimś kogo poznała w internecie :P

      Usuń
    8. ciekafam, coś jej odpowiedziała ;PPP

      Usuń
    9. coś między ekhm, hm, trhm
      a
      A ŻEBYŚ SIĘ NIGDY NIE WAŻYŁA!!

      Usuń
    10. czyli niektórym folno, a innym nie!!!

      Usuń
    11. pozostała Ci jedna odpowiedź: A LEKCJE ODROBIONE??

      Usuń
  5. DOSIA!
    naprawdę znałaś tylko 1???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście tylko Margo :)
      resztę z fotek, ale nie byłam pewna, czy to przypadkiem nie są jakieś wymyślone awatary. no i okazało się, że niektórych były - na przykład Ty piękniejsza niż na słitfociach :)

      Usuń
    2. wolałabym, żebyś doceniła inne moje niewątpliwe walory, duchowe, społęczne, kulinarne :PP

      Usuń
    3. ooo - i jeszcze im powiedz, co mają myśleć ;PPP

      Usuń
    4. NAJWAŻNIEJSZE, ŻEBY DOBRZE POMYŚLELI O ŻARCIU, CO IM SZYKUJĘ
      A ZE MNIE KUCHARKA TAKA SE

      Usuń
    5. a może wpuść je do kuchni - od razu poczują się swojsko :)

      Usuń
    6. muszę tylko sprawdzić, czy to co kupiłam to szałwia czy cuś inszego :P

      Usuń
    7. a w życiu!!
      nie wpuszczę!
      umiem kupić szałwię to i umniem ugotować
      one muszą sie wykazać w chwaleniu mnie :P

      Usuń
    8. będę cię kwalić pod niebiosa,bylebym nie musiała gotować;)))
      a makarony uwielbiam,mogom być bez szauwi;)

      Usuń
    9. trochę makaronu bendzie
      czarnego:P

      Usuń
    10. czy to będzie sos maślany z szałwią?

      Usuń
    11. a nie
      zupa ze słodkich ziemniaków:)
      ale słodka jest!!

      Usuń
    12. nigdy nie jadłam
      przepis dasz?

      Usuń
    13. zeszklic cukrową cebulę, dodać pokrojone w kostke słodkie ziemniaki i czosnek w plasterkach, dodać piwo ( ok pól szklanki na porcję dl;a 3 osób), odparować, dodać wywar warzywny i szałwię, ugotować do miękkości, zmiksować

      Usuń
    14. podoba mi się :)
      dzięki :*

      Usuń
    15. a jadłyście pieczone frytki ze słodkich ziemniaków? są pyyyyyszne!!!


      a ja znałam trzy osoby :) widzę, że w porównawczo z Dosią to zajebiście zaznajomiona byłam :)

      ale jednak książkę ze sobą wzięłam - jakby co :) :)

      Usuń
    16. ałusia, Futi Ci nie pwoeidziałą, ze mam ksionżki w domu??

      Usuń
    17. Do tej zupy dodaj sok z pomaranczy... zapewniam, ze czyni cuda:)))

      Usuń
    18. too laej
      nie mam pomarańczy

      Usuń
    19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    20. nie powiedziała, dlatego, na wszelki wypadek, wolałam o własnej :)

      Usuń
  6. Będzie dobrze, zobaczysz. Zazdroszczę takich babskich spotkań. Udanej imprezy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynam się tym cieszyć:)
      spotkałam dziś w sklepie jedną z gościówek i powiedziała, że ciasto zrobi:)

      Usuń
    2. zobaczysz, że każda coś przyniesie :)

      Usuń
    3. Że będzie fajnie to ja wiem:)
      Zastanawiam się jak znosi to twój mąż?

      Usuń
    4. Olga, prosiłam, żeby nie przynosiły

      Sollet, nie ma go dzisiaj wieczorem :PPP

      Usuń
    5. Męża nie ma impreza jest :) dobry pomysł !

      Usuń
    6. rzadko sie to zdarza, ten piątkowy brak męża wienc korzystam:)

      Usuń
  7. a ja gotuję danie, które podobno nazywa się gulasz egipski
    oczywiście jest zmodyfikowany po mojemu, więc chyba nazwę go gulaszem Olgi ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cebula, czosnek, papryka 3 kolory (po jednej), bakłażan, czerwona fasolka, dużo natki pietruszki, tymianek, sól, pieprz, pomidory albo przecier

      robi się tak jak leczo
      kto chce może dodać wkładkę mięsną :)

      Usuń
    2. można pominąć
      w tym wypadku nawet zalecam ;)

      Usuń
    3. ciekawe czemu niby egipski....
      wariacje czegoś takiego jadam ciągle :)

      Usuń
    4. wariacje na temat
      to jest właśnie to, co lubię w kuchni :)
      do nazw się nie przywiązuję :)
      aLusia, w jednym miejscu ta nazwa brzmi "gulasz egipski zwany meksykańskim"!!! ;))))

      Usuń
    5. pszypomniaua mi siem nazwa koloru farby pewnej renomowanej firmy- baweuna egipska :) siem skusiuam i miauam popielate ściany :)

      Usuń
    6. te nazwy kolorów mnie rozwalają

      Usuń
    7. miałam raz lakier w kolorze "pyszny miodzio" :))

      Usuń
  8. phi co tam dla Ciebie taka impra:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chcem na imprem z Pawełem:P

      Usuń
    2. a ja idem z Pawełem do kina
      o!

      Usuń
    3. uprzedziłas mnie! przy tobie nie mam szans u Pawła, och

      Usuń
    4. a skąd Ty wiesz Basiu?? :)))
      może woli blondynki:P

      Usuń
  9. dzien dobry, tesz mam dzis babski wieczur :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. eee
      Fariatki som tylko jedne
      boję się że w tym topwarzystwie czeźwa pójdę spać:PP

      Usuń
    2. no właśnie! choćby były najlepsze to do nas się na pewno nie umywają!! :)

      Usuń
    3. alusia,jak dziś się czujesz?

      Usuń
    4. ciut lepiej, przynajmniej lepiej spałam, więc już nie taka odrealniona.... ale trochę za bardzo przykozakowałam, więc mnie sprowadziło do parteru i się popłakałam w czasie ubierania..

      Usuń
    5. oj,oj aLusieńko Ty moja:****

      Usuń
    6. aLusiu, uważaj na siebie, dbaj
      :***

      Usuń
    7. aLusiu jak ja Cię pragnę przytulić, nafet nie wiesz!! :)

      Usuń
    8. :) :******

      w sumie to się zaciekawiłam jak bardzo :)

      Usuń
  11. Czy ktos tu ma problem z wiekiem 60 lat??? ze tak rzeczowo zapytam, he?
    bo ja mam 60 lat i stwierdzam, ze wiek jak kazdy inny bo w sumie to nie sprawa wieku jeno karakteru.
    NO!!!!
    Tupnela stupkom, rzuciua fochem i poszuua...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No!!
      piontka Star! ja z 60 nie mam żadnego problemu,jakby co:)))

      Usuń
    2. ja nie mam najmniejszego problemu :))))

      Usuń
    3. ja nawet nie mam problemu z 69 :))))))

      Usuń
    4. to ja jusz nie wiem, z czym nie mam problemu :p

      Usuń
    5. Boszsz Mia Ty akrobatko!!

      Usuń
    6. 69 to nie tylko, ze nie mam problemu ale lubiem:)))) I nie wstydzem sie do tego przyznac:P W koncu tych trzech mezow to nie wyrwalam obieraniem ziemniakow na czas:P:P

      Usuń
  12. dzisiaj wszystkie emaile przeszly w 2 sekundy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. robić drugi rzut?
    robię :))

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  14. czy rybenka jusz siedzi i paluszkiem pokazuje co kto ma robic? ;)
    rybenko jestes miszczem babskich imprez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybeńka srebro rodowe przelicza :)))

      Usuń
    2. Wkopalam się.
      dziś ja obsługuje
      bolom mnie plecy. Jeszcze muszę poprawić resztki wątpliwej urody. I takie tam

      Usuń
    3. wontpliwej, hehem, jaka skromna. :P
      ja na serio uwazam, ze jestes miszczem i pinknie to fszystko zorganizowalas.
      a ze co cenniejsze rzeczy pochowalas, to nikt niem nie dziwi. ;)

      Usuń
    4. na szczescie Ci nie wierze s Tom wontpliwom urodom

      Usuń
    5. Lola, jestem pewna, że torebki poszły pod klucz ;))

      Usuń
    6. zdjecia torebek im pokaze. ;)

      Usuń
    7. Lucha!!
      asz mię ciary przeszli!

      Usuń
    8. oby nie. ;) moze ma folderek ze zdjenciamy w realu. zafsze to lepiej ubrudzic brudnymi paluchami zdjencia nisz torepki. ;) zwlaszcza, ze wiemy, ze to nie bednom takie damy jak fariatki. :P my to wiesz, tak pilysmy to maly paluszek do gory zadzieralysmy. ;))

      Usuń
    9. mam nadzieję, że torepki zostanom f spokoju :P

      Usuń
    10. zapomniauam o paluszku :p

      Usuń
    11. widzisz, lucha, może Ty nei piłaś jak dama? :)

      Usuń
  15. Dzien dobry
    aaaa bo to dzis piontek
    imprezy jusz czas
    no to sie napije
    :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiecie co?

    Muszę chwilę posiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mi uświadamia, że nadejdzie moment, kiedy będę musiała sie położyć
      oby nie w trakcie!!

      Usuń
    2. ja zaczynam spszontac :p
      z gotowania czujem siem zwolniona :)

      Usuń
    3. myslisz, że cos ci dam? :P

      Usuń
    4. Lucha, twoi goscie przyjadom z trojakami? :PPP

      czy u was tez byly trojaki? :) i nie ze dzieci. :P

      Usuń
    5. pamientam menaszkem brata :p

      Usuń
    6. manierki mieli większe powodzenie :PP

      Usuń
    7. nie znam manierki tylko menaszkem, tak ze slyszenia. :P

      ja pamientam ten smrod ziemniakow z zakladowej sloufki jak siem otfieralo te aluminiowe trojaki.

      Usuń
    8. http://pl.wikipedia.org/wiki/Manierka

      Lola, ta niewiedza źle o Tobie świadczy
      generalnie

      Usuń
    9. aluminiowe sztucce- robiuy mi siem ad nich zajady :)

      Usuń
    10. :PPPPP
      u mnie mowili tylko o manierach. :P

      Usuń
    11. bylam dzieckiem pokoju.
      a monsz pamieta, jak ludzie prywatni u nich budowali sobie schony bo bali siem armii czerwonej. :p

      Usuń
    12. a w harcerstwie? też były

      Usuń
    13. Loli chyba chodzi a taką piętrową menażkę - trzy michy spięte z boku. Można było zupę drugie i kompot przynieść :) taki w harcerstwie jednak nei było :)
      były za to menażki, z których się jadło. ja osobiście czułam się jak pies. Choć w sumie było to nieadekwatne, bo jak później mieliśmy psa to miał lepszą miskę :)

      Usuń
    14. ja nie bylam, bo zbiorki byly w tym samym czasie co teleranek :P

      Usuń
    15. tak, alusia, moja mama tak serwowala pyszne domowe obiady. :PP na szczescie nie zafsze.

      Usuń
    16. aLusia, mówię o manierkach :) te w harcerstwie były

      a menażki oczywiście, potrójne, poczwórne, najpierw aluminiowe, potem emaliowane, a ostatnio widziałam w sklepach plastikowe

      Usuń
    17. http://allegro.pl/ShowItem2.php/itemNotFound/?item=4161840108&title=manierka-harcerska-turystyczna-aluminiowa

      :))))

      Usuń
    18. :))))
      ja za to pamientam bidon. :P

      Usuń
    19. bidon to na rower :)
      a może nie tylko

      Usuń
    20. mój ex kupił dziecku teraz menażke... silikonowom

      Usuń
    21. i gdzie tu romantyzm i przygoda z silikonową;P

      Usuń
    22. Olga, u nas bidon bralo siem na kazdom wycieczkem. ;) z herbatom. :P

      Usuń
  17. witam dziewczątka:)
    napisałam do Was u siebie
    nie żeby coś ważnego,
    bzdury jak zwykle i bez sensu
    ale troszkę się wytłumaczyłam ;)
    :*************

    OdpowiedzUsuń
  18. Tesz babskom impreze mam dzisiaj, ale nie u siebie, co wszystko zmienia, bo dla mnie luz. I u nas rozrzut wiekowy Polek podobny i nigdy problemu nie było. Bawcie sie i smiejcie. A może jusz po?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie dobrej zabawy życzę :))

      Usuń
    2. Dzięki Olga. Czy częstujesz dzisiaj gulaszem??? Jak wyszedł?

      Usuń
    3. Pysznosciowy! Zapraszam :)

      Usuń
    4. daj troszku, bo guodne mi jadom :} ja jeszcze nie umim kroic
      na jutro spagetti, pod warunkiem, ze Sunia posieka cebulem :)

      Usuń
    5. Luszka,zdarza mi się zapomnieć o cebuli i też dobre...

      Usuń
    6. wiem, ruszne som wersje, muj syn np lubi spagetti bes makaronu :)

      Usuń
  19. No właśnie, a gdzie torebka ?
    To po pierwsze.
    Po drugie- zazdroszczę Ci tej impry - że się odważyłaś i to w takim ciekawym składzie.
    Z pewnością będzie to wyjątkowy czas.
    Baw się dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  20. Tu impreza a ja jutro do pracy....:( i jak z tym żyć?

    OdpowiedzUsuń
  21. umaruam
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Luchowo_(wojew%C3%B3dztwo_pomorskie)

    OdpowiedzUsuń
  22. a jak siem ma Gagunia po fczorajszym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pszejechaua kouo Luchowa, wienc ufam, że dopsze :)

      Usuń
  23. udało się nadzwyczjnie\znaczy lepiej niz myslałam
    pod każdym względem:))
    tylko wina poszło jak na lekarstwo
    3 butelki!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja powiem trochę z innej beczki chciałem pochwalić autora bloga przede wszystkim za to ile ma wiernych czytelników i czytelniczek. Nie wiem jak wy to robicie , że macie tyle czytelników, na niektórych blogach. Domyślam się, że powodują to ciekawe tematy i wpisy. Jeszcze raz gratulacje za traffic.

    OdpowiedzUsuń