środa, 17 września 2014

kolorowy swiat, czyi post o niczym

zauważyłam, że ostatnio bardzo lubię mocne, jaskrawe kolory
dziś wyszłam z domu w kanarkowym prochowcu, buty w kwiatki, torebka jaskrawo pomarańczowa, a w niej różowe etui na komórkę
bardzo mi to wszystko do siebie pasowalo:)

ps
anegdota o Antoniuszu dla Loli:)

córka wzięła sobie jedna z (licznych) przytulanek młodszego brata, żeby się wygodnie położyć na niej na kanapie
wchodzi A, widzi co sie dzieje i krzyczy: Siostra!!! Co Ty robisz!! Punio jest za młody na takie rzeczy!





66 komentarzy:

  1. Lola prosiua

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Marek_Antoniusz

    wybrane:
    Młode lata Marka Antoniusza charakteryzowały typowe wady ówczesnej "złotej młodzieży", prominentnych i zbuntowanych młodych [...]prowadził lekkomyślne życie, wypełnione hazardem, pijaństwem i romansami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dołożyłam coś :PPP

      Usuń
    2. Lucha! :PPP
      nasz Antoniusz sie lepiej jak widac prowadzi. ;)

      Usuń
    3. Młody miau Hipcia i takom kulkem z gumowymi wuosami
      jak jechau na jakis obus- zostawiu mi je i z poważnom minom oznajmiu, że mam je kompać conajmiej 2 razy w tygodniu :)

      Usuń
    4. nie pamientam, ale ta kulka siem odbijaua i miaua na imiem Odbyt :p

      Usuń
  2. te kolory to kolory radości życia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory radości w pewnym sensie :)

      Usuń
    2. dokladnie! :)
      Normalnie jestes najbardziej przebojowom osobom w calym Luxie. ;)

      Usuń
    3. chciauam napisać kolory muodości- ale ja za muodu kochauam czarny :p

      Usuń
    4. mogom też brać mnie za wariatkie
      albo daltonistkie :PP

      Usuń
    5. Jeszcze TO do kompletu :))

      Usuń
    6. Lucha, to tak jak ja. :)
      rybenka, no cos ty! Z twoim przebojem w oku! Za chwile bedziesz miala nasladowcow. ;)

      Usuń
    7. no zobacz, a może ja kcem byc niepoftarzalna, hę?

      Fariatkom być to zaszczyt:)

      Usuń
    8. ja do teraz lubię czarny :)

      Usuń
    9. a jutro zrób jeszcze to :))
      http://www.wychowajfaceta.pl/i/article/2013/08/kolorowy-makijaz-oczu-1_330x248_1.jpg

      Usuń
    10. ja nie mam wielkich umiejętności ręcznych, więc podobnie wyglondam na codzień :PPP

      Usuń
    11. F Nofem Yorcku to by nafet nikt nie zfrucil ufagi, ale u Fas w Luxie to siem chyba fszyscy znajom, tak was tam mauo:)))

      Usuń
    12. albo to
      http://ri.pinger.pl/pgr204/51a33dfb001e34614e3c1171/6.jpg

      :))

      Usuń
    13. siem pogorszyło i nie znam wszystkich Polaków, walom tu dżwiami i oknami

      Usuń
    14. Oooo, Olga, ten to by mi pasował do paszczyka :P

      Usuń
    15. a ja pamientam z Polski jak cos bylo modne to fszyscy mieli to samo. :)))

      Usuń
    16. mam wrażenie, że ciągle tak jest:)

      Usuń
  3. chciauam napomknonć, że Ja byuabym piersza
    ale chciauam skopiować info dla Loli, ale niekconcy skopiowauam wszystkie popszednie komentasze i nie kciauo ich opublikować :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziefffczynki, nadaje z poczekalni ulubionego. Za chwile rzeź niewiniątka . Trzymajcie, zeby mnie nie musieli wynosić, bo wstyd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy, jakie ramiona miałyby dokonać wyniesienia
      jednakowoż
      ale poczymiem
      moce ślem:**

      Usuń
    2. czymam aLusia, bonc dzielna! :***
      fchodzimy s tobom czy czekamy w poczekalni?

      Usuń
    3. lepiej poczekajmy, bo jak się pomyli i nas zacznie niewinnych torturować???

      Usuń
    4. aLusia -idem spać, ale troszkem jeszcze poczymam:*

      Usuń
    5. Posunąłas się żeby Luszka się zamieściła

      Usuń
    6. aLusia trzymam z całych sił :***

      Usuń
  5. pożyczyłam Olafowi film - typu spider men, przychodzi do mnie Ewelina i mówi : Mamo, co ty mu dałaś do oglądania?! musiałam mu zabronić, bo oni się tam całowali!!!!! Onn jest na to za młody!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. :)))
    Świetna anegdota, masz niezwykłe dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  7. no i co z naszą aLusią?
    bo już mi kciuki zdrętwiały
    i umyć się ciężko jak pięści zaciśnięte..

    OdpowiedzUsuń