sobota, 16 sierpnia 2014

zaufanie

kontynuując poprzedni post
nie wiem, dlaczego tak jest
bo słyszę i czytam wiele na ten tematuzasadniony
czyli to obserwacja bardzo wielu ludzi

polskie drogi pełne są miejsc, gdzie ograniczenie prędkości jest nieadekwatne do miejsca, gdzie znaki są ustawione bez sensu
i kierowca po jakimś czasie traci zaufanie do sensownosci tych znaków
ponieważ jeżdżę po innych krajach osmiele się powiedzieć ,że brak zaufania do znaków drogowych w Polsce jest bardzo uzasadniony

ps.o takich bzdetach pisać trzeba
bo Olgi kawa rano musi być świeża :))



60 komentarzy:

  1. Dzień dobry!

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Olguś :*

      Kawka gorąca, pychotka.
      Może jakoś się obudzę do końca,bo coś ciężko:P

      Miłego dzionka :)))

      Usuń
    2. Miłego :))
      po wczorajszym przepięknym dniu dziś mam tu noc listopadową, kawka niezbędna :)

      Usuń
    3. U mnie wczoraj też pięknie było, popołudniu przeleciała szybka burza.
      A dziś widzę,że słonko to by się też Twojej kawki napiło :P

      Usuń
    4. dzię dobry dziefczenta:)
      nie wyobrażam sobie że Olga by zaspała z kawką,dramat!
      wczoraj u mnie prawie była burza,tuż tuż,ale deszcz porządny nas sięgnął,nareszcie

      Usuń
    5. Basiu :)
      już Lola siem szykuje w zastempstfie
      wienc jakby co, to kafki nie zbraknie ;))))

      Usuń
    6. to uprzedź jak będzie zastępstwo,bo zawału dostanę jak ciebie rano nie będzie,i mało tu żartu....

      Usuń
  2. oj! już na Olgę nie zrzucaj ;)
    wszyscy wiedzą, że lubisz nam tu pisać każdego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jestv taka że piszę bo wtedy dziefczeta mają szansę na świeżą kafke:))

      Usuń
    2. Rybenko :***
      baw się dziś wyśmienicie :)

      Usuń
    3. O tak, baw się pysznie,oraz Michalina też:)

      Usuń
    4. Michalina nie bawiła się wczoraj?
      Już mi się te szaleństfa mylom;D

      Usuń
    5. bawiłam się od wczoraj do dzisiaj :-)
      dzień dobry z Kujawsko - Pomorskiego

      Usuń
    6. prawda,że kujafskopomorskie tysz pienkne jest?:)

      Usuń
  3. Bzdety, bzdety , ale jak się temat przy kawce rozwinie to ho ho :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem nawet, że ho ho ho! ;p

      Usuń
    2. ynteligentni ludzie nawet z bzdetów temat pociągną;)

      Usuń
    3. A w cudownym towarzystwie nawet popłaczą, albo pomilczą:***

      Usuń
    4. niestety ta wiedza nie pozwoli mi rozwinąć ani literackich ani błyskotliwych skrzydeł :-P:-P:-P

      Usuń
    5. to wrzuć torebeckem,bendziemy omafiać szczeguy albo co autor miau na mysli;PPP

      Usuń
    6. Basia...co autor miał na myśli jest super daje duże pole do popisu :)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. bardzo zimno
      szczególnie po wczorajszym upale

      Usuń
    2. mojej sukienkę weselnej letniej to mówisz?!

      Usuń
    3. dobrze że kupiłam sobie specjalne rajstopy do sandałów :-/

      Usuń
    4. będzie cieplej, zobaczysz:))

      Usuń
    5. Olga... Jakie upały?
      Miska... Za tok znów bedzie lato..

      Usuń
    6. Ostra! Jeszcze będzie ciepło TEGO lata:))
      poza tym we wrześniu mam dwa tygodnie urlopu - chciałabym się choć raz wykąpać w jeziorze;)
      Ostatnio usłyszałam, że kąpiele nago są najlepsze;D

      Usuń
    7. Wczoraj, u mnie też gorąco, a dziś słoneczko chowa się trochę za chmurami, ale ciepło,a nawet duszno :)

      Usuń
    8. Miśka,ale taka kąpiel to tylko o zmroku, bo inaczej tłum wielbicieli przypędzi, a Sołtys pewnie nie byłby zachwycony takim obrotem sprawy :P

      Usuń
    9. no ja myślę, że to byłoby na pustyni, hehe, bo jak na razie muszę się przełamywać, żeby rozebrać do stroju;D

      Usuń
    10. Przełam się,bo lato się kończy :*

      Usuń
    11. a gdzie ja takie miejsce znajdę?;)

      Usuń
    12. Nie masz gdzie w stroju poparadować czy bez....:P

      Usuń
    13. a ja pojechałam w gości z samymi letnimi ciuchami....bardzo letnimi, bo słyszałam, że ma być upał - i jak wyjeżdżałam to BYŁ. Tyle, że krótko, jakieś 40 km

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj , ja tez nie lubię;))

      Usuń
    2. co ciekawe jak jadę przez niemcy to nawet nie włączania myślenia. widzę ograniczenie i się dostosowuje. ufam

      Usuń
    3. a u nas zawsze wyszyscy jadom proszkem szybciej. bez wzgledu na ograniczenia.

      Usuń
  6. Kawka - właśnie wypiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja biorę drugą -Olga chowa w pięknym termosie:)))

      Usuń
    2. Ja też biorę drugą:P

      Usuń
    3. termos termosem, ale świeża nie ma sobie równych ;)

      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

      Usuń
    4. Ciekawe, co porabiają Gagunia z Luszką?

      Usuń
    5. Też dzisiaj pomyślałam, może burze odcięły je od zasięgu:P

      Pewnie tak dobrze się bawią, Miśka,a może one nago pływają ;)))

      Usuń
    6. Taka świeżutka to bierem i czecią, żebym miała siłę dojść do domu :P

      Usuń
    7. Dzis bendziem puakac!:\
      A co do wczorajszego.... od 16stu lat nikt mnie nie zaczymau :p

      Usuń
    8. Gaguniu, zaspiewaj Luszce "nie puacz, kiedy odjadem" ;)

      Usuń
    9. Sama bendzie puakac...
      Ostatnia rybka zjedzona ...
      Wracamy do pieszponej cywilizacji z netem :p

      Usuń
  7. Się kłaniam wszystkim.Dzień dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi wyszedł pyszny rosołek, mniam!
      Sołtys na meczu, Junior wyjechał, Luśka u Leko ..
      matce tylko Grzesiek został ....

      Usuń
    2. Miśka,Ty uważaj,bo jak ostatnio sama zostałaś coś Cię tam przygniotło ,czy cuś....:)))

      Usuń
    3. Ja tez sie klaniam. :))

      Usuń
    4. a co, Misia, mało Ci samego Grzesia? chciałabyś jeszcze jakiś drobiazg do kompletu :)?

      Usuń
    5. aLusia! WYPLUŃ to suofo!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    6. tfu tfu tfu - trzy razy, na odczynienie uroku :)

      Usuń
  8. Rybenka, czemy na fotke jak tanczysz kaczuszki. Albo chociaz wolnego z menzem. ;)

    OdpowiedzUsuń