środa, 23 kwietnia 2014

trudno, pociągnę o tym pocieszaniu

wszak POCIESZANIE  to tylko słowo
my nadajemy mu treść
Lamia bardzo pieknie zauważyła

"powiedziane z serca na pewno zostanie poprawnie rozpoznane "

forma tego wspierania zależy też od załyłości z dana osobą
od dalszych znajomych przyjmę "będzie dobrze"
ale bliscy chcę żeby wiedzieli, że nie chcę słuchać farmazonów
mam bardzo dobrą wiedzę na temat swojej choroby, realnie oceniam swoje szanse, z ogromna dozą optymizmu zresztą
ale czasem się martwię
wtedy nalepiej oderwać myśli od ZŁEGO
i najbardziej pomaga mi, jak przeczytam komentarz np Luchy typu

Margo!
zwizualizuwauam sobie, jak Rybeńka do staje na pociechę puszkem sardynek! :p


no teraz każda puszka rybek będzie wbudzała we mnie radość :DDD

no tak mam, ale jakby ktoś mi powiedział, że właśnie dowiedział się, że ma raka, nie zareagowałabym żartem
no, w każdym razie nie od razu;) 

nie jest to kwestia mody z całą pewnością
tego się nie da udawać











193 komentarze:

  1. Piękny post Rybeńko!!!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przez was nie mam czasu na inne blogi!!
    ide czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tej torebki jeszcze nigdy nie było
      bo ostatnio się powtarzały i nabrałam podejrzeń co do wielkości tej kolekcji :PPPP

      Usuń
    2. ach, a ja czekam ponat rok na takom jednom :p

      Usuń
    3. daj jom teras obok i będzie po kłopocie:P

      Usuń
    4. http://wymuszonyblog.blogspot.com/2013/01/onkologia.html

      tu byua, co ja siem naszukauam :)

      Usuń
    5. nigdy nie zgadne jak jom znalazłaś
      zaraz dodam, bendom dwie, na bogato!!

      Usuń
    6. Luszka,ale,ze w którym miejscu ta torebka???
      bo ja slepa jestem ale że aż tak :PP

      Usuń
    7. a rozumim,Rybka jom zabrała i tu przeniesie....sprytne zagranie:P

      Usuń
    8. no,pamientam jom
      lubimy tak na bogato:)))

      Usuń
    9. :)))
      warto być upierdliwym :p
      cacko :)

      Usuń
    10. cacko
      absolutnie wsród topowych w kolekcji
      pamiętam, jak polowałam
      i wyczekałąm na allegro aż ktoś obnizył cenę

      Usuń
    11. cudo! nie dziwię się, że Luszka się domagała
      gdyby nie ta upierdliwość....
      thx Lucha!!!!!

      Usuń
    12. Margo, była w avatarku :)

      Usuń
    13. ta puszka jest pienkna!
      naprawde cudo

      Usuń
    14. asz bojam siem spytać, ile sardynek siem w niej mieści :p

      Usuń
    15. to zależy za ile sztuka :PP

      Usuń
    16. wygląda na pojemną, taka pękata troszki ;P

      Usuń
    17. taka trochem...dmuchnienta!!!!!!!!

      Usuń
  3. Pysia zawiozła Juniora na ostry dyżur - spieszyu siem do fabryki, czekam co z girkom;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO
      moze ślemy!
      BĘDZIE DOBRZE, HE HE HE

      Usuń
    2. wierzem w polskom medycynem -w razie czego -gipsa sama zauoszem;P

      Usuń
    3. jak wierząca to juz na caego:P

      Usuń
    4. No to co ten Junior narobił? Nic nie rozumiem

      Usuń
    5. MOC i ja śle w stronę Juniora i Jego zestresowanej Mamuni:!!

      Usuń
    6. skopie doope gnojkofi!
      zadzwoniu i powiedziau, sze zuamana w trzech miejscach!
      dopietro po chwili, sze jednak nie - ale stuczona i wziau tylko dfa dni urlopu, bo cza do pracy

      Usuń
    7. a wiadomo, ktura wersja prafdzifsza???

      Usuń
    8. Lucha, szkoda zabijać takiego ładnego ;)
      ale klapsa bym dała ;D

      Usuń
    9. za Juniora poszuabym siedzieć
      swojego bym zabiua za fauszywe zeznania :)

      Usuń
    10. zara fraca -czekam z pauom!

      Usuń
    11. Hesed ma jaja, Miska ma pale... bojam siem

      Usuń
    12. Miśka też ma jaja - wczoraj dostała :) :)

      Usuń
    13. yhy, mam dwadzieścia:)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. MAM TAKA WIZJĘ
      Lola, ledwo oczy otfarua, jeszcze bes kafy, a juz pyta, GDZIE ZDJĘCIA :pp

      Usuń
    2. Heser groziua śmierciom ...MI!!!!!!!!!

      Usuń
    3. blisko ;)
      dopiero wodem z cytrynom. ;)

      Usuń
    4. toś Lolu pospała dzisiaj!!

      Usuń
    5. siedzem po nocach i czytam blogi to potem fstac nie mogem. ;)

      Usuń
    6. dziewczynki cierpliwosci
      bateria w telefonie zdechua, a w pracy mi dostep zabraliwiec nie opublikuje teraz
      chba sie wydauo :PP

      Usuń
    7. powiem tylko
      ale laski..!

      Usuń
    8. czekam od piątej, to i jeszcze trochę wytrzymię :P

      Usuń
    9. no nie wiem, ja chyba nie wytrzmam, ani nie wyczymiem.

      Usuń
    10. Lamia! O oślicach piszesz??;P

      Usuń
    11. i ja już ciągle drzwiami skrzypię

      Usuń
    12. palec mnie juz od klikania boli!!

      Usuń
    13. pszypomniau mi siem kawau:))
      blondynkę przyjęli do pracy w sekretariacie - wchodzi szef,a ona szpagat!
      co pani robi??
      - klikam myszkom:)

      Usuń
    14. MIśka
      :PP
      ale szpagat to chyba przecifienstfo kilknięcia?

      Usuń
    15. ja mam podobnie jak Lola.... wczoraj natomiast poszłam wyjątkowo wcześnie, bo mi się coś internet popsuł.... przez chwilę poczułam się jak na głodzie, miałam nawet interweniować u operatora, ale ponieważ nie wiem, kto zacz i musiałabym budzić kolegę małzonka w tej sprawie, który na pewno nie byłby pozytywnie nastawiony do problemu, to ostatecznie siłą woli stłumiłam to uczucie w sobie i poszłam w cholerę. Znaczy - do łóżka :)

      Usuń
    16. Rybeńko! no siem zauamauam! mam Ci tuumaczyć jak to fyglonda?
      skup siem!
      to uatfe, prafie jak rzut sardynkom;))

      aLusia! rosumiem Twój bul:))

      Usuń
    17. ooooo
      ale dobrze, ze odzyskałaś draga:))

      Usuń
    18. Miśka, ja mam problem s kolanem, szpagat się mnie wyjontkowo by nie udau dzis

      Usuń
    19. a u mię wyjontkofo mogem spruboać...ale po co?i tak fiem, sze nie dam rady:))

      Usuń
    20. no mam nadizeję, na razie jestem w biurze, choć zaraz wybywam na basen. A w domu się okaże.... :) w sumie dobrze,że o tym rozmawiamy, bo zgłoszę koledze małżonkowi zaraz jak wrócę. O ile sąsiadka w sprawie kota nie przyjdzie wcześniej i nie zapomnę.... hmm... strasznie dużo zmiennych....

      Usuń
    21. ja się zgubiuam od ras na poczontek
      zrobisz mu ten szpagat na kocie, czy co??

      Usuń
    22. Czy ta kicia jest ubespieczona?

      Usuń
    23. a co, chcesz zgarnonć polise?

      Usuń
    24. Ryba piła????????????????

      Usuń
    25. jeszcze nawet nie paczalam na picie dzisiaj :PP

      Usuń
  5. Wylazłam z wielkiego doła i... przyszłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodź, przytulimy Cię Aniu :*

      Usuń
    2. Aniu!dobrze, że jesteś;)

      Usuń
    3. Dołom mówimy NIE!
      Tulem Cie Aniu:*

      Usuń
    4. bo jak nie to pocieszymy puszką jakąmś

      Usuń
    5. Trochę zasypany...
      Dziękuję za tulenie, dobrze mi z Wami:*

      Usuń
    6. puszek mam jeszcze też trochę, jak co to nimi w dola :) Pstryknij tylko

      Usuń
    7. kto to widział w dole siedzieć kiedy tu tyle fajnego!
      Lola - linę poproszę
      Ania - czymie, nie puszcza (ani nie popuszcza;)
      Margo, Rybcia, Olga, Miśka - ciongnom... słabo coś słabo... no dalej mocno mocno!!!
      reszta - dopinguje
      Mamma - nadzoruje ;D

      Usuń
    8. Mamma, Ania juz wyszla z dolu. a ty mialas notke pisac. ;)
      A rybenka miala dac fotke menza, ale i tak wiem, ze nie dla. ;))

      Usuń
    9. ale
      ale
      ale nadzieja umiera ostatnia:)

      Usuń
    10. taaa.... ta miała, tamta miała... co jeszcze??
      taniec na rurze?? :)

      Usuń
    11. moze byc! :))
      widze ze mamy chetna. :P

      Usuń
    12. ooo
      mamma dobrze gada
      wyjontkowo wprawdzie, ale zafsze :P

      Usuń
    13. ale to wyjontkowo czy zafsze - zdecyduj siem!

      Usuń
    14. ty mnię za słufka nie ua, bo przejade po Tobie otfieraczem do sardynek :P

      Usuń
    15. jak trfisz Chudzielca;))

      Usuń
    16. bendem trafiaćm trafiać asz trafiem

      Usuń
    17. ja sama sobie wybiere f co celować:P

      Usuń
    18. a jak siem puszka otdierua i bendzie Mia wew pomidorach??????

      Usuń
    19. takie skumbrie w tomacie?

      Usuń
    20. ciekawam na co bys miala ochote? Pewnie na cycka:-)

      Usuń

    21. nie będę się rzucać na maleństwa przecież :PP

      Usuń
    22. Ale jakie miesiste, zbite i jedrne...

      Usuń
    23. czy czeba zgłosić o przemocy domowej ?????

      Usuń
    24. Takom przemoc trzeba zazdroscic:-) :-)

      Usuń
    25. zazdrość to bardzo brzydkie uczucie!!

      Usuń
    26. ale że jak, Mamma - cycek w puszce??

      Usuń
    27. Rybenka ma na mie smaka:-)

      Usuń
    28. ale fszystko w dobrym, pociesznym celu

      Usuń
    29. Idem se srobic pedikjur :-)

      Usuń
    30. to też na jutrzejsze spotkanie???? dżsas!! ja już nie zdążę i taka zaniedbana pojadę!!!!

      Usuń
    31. Nie,to dla rybenki,zeby jej moj pazur w gardle nie stanoł:-) :-) :-)

      Usuń
  6. jesooooooo Was na moment zostawić:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnas wystartować w konkursie na najlepszego bloga z najbardziej kreatywnymi komciami:PP

      Usuń
    2. właśnie o tym pomyślałam, że to nie są ZWYKŁE komentarze

      Usuń
    3. ale ftedy to kto zgarnie nagrode w razie wygranej?
      hę?

      Usuń
    4. nagroda będzie pieniężna,wydamy je wspólnie wszystkie,na wycieczke pod palmy,będziemy toples latały i będę nam drinki podawać:)))

      Usuń
    5. ja zamiast drinka poproszę jakieś CIACHO;))

      Usuń
    6. Miśka,na takom okoliczność to drinka wypijesz

      Usuń
  7. Frociuam ot mojego onkologa i po raz drugi doprofadziuam kobitke do lez:))
    Narazie nic nie fiadomo z tym PETem muszem czekac do nastepnego tygodnia, ale nie myslem o tym, bo i po co? :))

    Rybka, te dfie torebusie to f nagrode za tyle komciuf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dla Luszki, ze mnie obiecaua na łożu śmierci sardynkom poczenstować

      nie myslaj, ja nie myslam, to Tobie uatwiej
      łona puakaua ze śmiechu, jak Ciem znam,??

      Usuń
    2. no to puszczamy kciukasy i czymamy za tydzień!!

      Usuń
    3. Nie se smiechu, fsruszyua sie jak stary siennik mojom mondrosciom:))) Jak jej opofiedziauam ze zabroniuam Juniorofi odfiedzac mnie w szpitalu i tak fogule to jej siem podobujom moje filosofie zyciofe:))
      Juz drugi raz siem tak fzruszyua i nafet mnie fysciskaua, asz Fspaniauy nie mosze fyjsc s podzifu bo on mofi, ze ona jest taki mauy, rumunski zandarm:)))

      Margo, sa tydzien bende miaua chemie ale tez bedzie juz fiadomo jak fyglonda ten PET f porofnaniu s pierfszym ze szpitala.

      Usuń
    4. Star będziemy wtedy w gotowości,MOC nasza będzie z Tobą!!!
      Czyli będzie wiadomo czy leczenie teraźniejsze pogoniło gada?

      Usuń
    5. fsruszyć onkologa, no no no!!

      Usuń
    6. a to onkolodzy są tacy nieczuli raczej?

      Usuń
    7. i to żandarma!
      Star, ale nie dziwię się, ta historia mnie też wzruszyła bardzo
      a fariatkowe moce uruchamiamy już dziś
      :*

      Usuń
  8. Ja siem bojam, sze Hesed od fczoraj nie mosze dojśc do siebie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja się pytam
      cos Ty kochana z niom tam robiua???

      Usuń
    2. też jestem ciekawa co Niom????????

      Usuń
    3. Miska, pszysnaj siem lepiej po dobroci.. bo jak Ci sie do doopy dobierzemy to moze byc cienko:)))

      Usuń
    4. pisaua dziś, to znaczy, żem jom żyfom ostafiua!:P

      Usuń
    5. myśmy nic a nic,jak te ladacznice cały dzień na ulicy żeśmy siedziauy,Miśka w lokalu nie kciaua;)

      Usuń
  9. kto może do Lamii bierzy
    albo bieży

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym pobiezyua ale nie fiem gdzie?:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjdź do mnie Star, bo chyba muszem zaczonć pisac o seksie, żeby siem coś ruszyło;));))

      Usuń
    2. :) i pobiegłam do Lami pełna seksownych myśli ;)

      Usuń
    3. ja do Miśki
      ale tam o seksie ani hu hu:((

      Usuń
    4. pewno jeszcze w ekstazie :)

      Usuń
  11. ja trochę nie w temacie - jestem zbulwersowana tym głosowaniem - znowu to co wczoraj o tej samej godzinie - szkoła z pierwszego miejsca nabiła w chwilę 200 głosów i teraz mają prawie 400 punktową przewagę!!
    powinniśmy zbojkotować ten konkurs!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie ma jakiejś możliwosci zgłoszenia do kogos??

      to jest okropnie bulwersujace
      pamietam jak Siostra Małgorzata opisywala jak jej proponowano glosy za pieniadze

      Usuń
    2. i tak jest własnie,głosy można kupić,tak słyszałam:(
      przykre to jest Mia i dla Was i dla nas,bo slemy głosy i to nas cieszy a tu taki zonk!

      Usuń
    3. przykre jest to, że konkurs dla dzieci stał się polem do popisu dla dorosłych cwaniaków!!!
      chyba to zgłoszę...
      w dwie godziny nabili 300 głosów i cały czas ich ilość rośnie w niemożliwym tempie!!

      Usuń
    4. w czasie kiedy pisałam ten komentarz przybyło 10 głosów

      Usuń
    5. http://rybnik.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/szkola-podstawowa-nr-35,8920,190528,t,id,kid.html

      odświeżajcie co chwilę

      Usuń
    6. Dlatego bardzo nie lubiem takich konkursow.
      Uczciwe ludzie bez znajomosci nie majom szans. :(

      Usuń
    7. ale pewnie zaraz przestaną, bo wygenerowali olbrzymią przewagę!!!!!!
      a rano było tylko więcej o 50 głosów!

      Usuń
    8. jestem max zniesmaczona!!!
      bo nie cierpię cwaniactwa!!!

      Usuń
    9. Mamma Mia ja przepraszam, żem przespała :O i jam nie glosowała.
      Na kogo trzeba???

      Usuń
    10. http://rybnik.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/szkola-podstawowa-nr-16,8920,190502,t,id,kid.html

      Usuń
    11. ja pasuję.... jak tu rywalizować z nieuczciwością i cwaniactwem??!!!!

      Usuń
    12. nie podoba mi się to :((

      Usuń
    13. ale zgłos koniecznie mammo!!!

      Usuń
    14. tylko i tak pewnie nic nie będzie można udowodnić!

      Usuń
    15. ej, zaras
      jutro tesz głosujem! 10 razy!

      Usuń
    16. nam przez 15 minut przybyło 5 głosów, a im 51!!!

      Usuń
    17. aaaa
      ale jak oni po 200-300 dorzucaja to kicha:((

      Usuń
    18. Mia idź do Lamii,zrelaksować się pięknymi widokami:)

      Usuń
    19. idem, nie mogem na to głosowanie paczeć!

      Usuń
    20. no teraz rozumiem Twoje podejrzenia Mamma

      Usuń
    21. zapytaj informatyka,czy tam można takie machlojki robić,jak można to zgłoś,niech sprawdzają

      Usuń
    22. ale czemu ludzie takie som??

      Usuń
    23. a czemu ludzie gwaucom, modujom, głodzą własne dzieci???

      Usuń
    24. dzięki rybcia... zapomniałam dokończyć zdanie :)
      czasem mię to przeraża!!!
      jaki ludź potrafi być okropny!!!

      Usuń
    25. ale ja Ci powiem
      ludź częściej bywa dobry i pienkny
      ale ten jeden zuy to jak ta łyżka dziegciu w zupie

      Usuń
    26. ale ja tych złych za dużo widzem!! już nie mówiem o zabijaniu czy gwałceniu, ale o zwyczajnym poszanowaniu innych, braku wrogości, zazdrości czy zawiści!!!!

      Usuń
    27. ja akurat mam duzo tolerancji dla ludziuf
      ale fakt, zuy rzuca się w oczęta duzo mocniej!!

      Usuń
    28. już nie tyle chodzi o tolerancję co o zwykłą sympatię do drugiego człowieka

      Usuń
    29. ja tam cię lubię
      mimo wykasowania tych 200 komciuf

      Usuń
    30. ja ciebie tesz... mimo napisania tych 200 komcióf :)

      Usuń
    31. ja napisalam najwyzej 75, i trzy czwarte!!!

      Usuń
    32. a kto by to liczył?? :DD

      Usuń
    33. to co krzyczysz o 200, he???

      Usuń
    34. Mia,ale powiedz,gdzieś te komcie zapisałaś?:PPP

      Usuń
    35. ja okropnie pamientliwa jezdem :PP

      Usuń
    36. Basie, dysku sem nie bendem zaśmiecać chyba :PPP

      Usuń
  12. jutro kref i siku
    a potem Margo i aLusia
    idem spać

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj, Rybeńko. alem zapóźniona. jak się nie ogarnę, to nie załapie się z komentarzem nawet na drugi dzisiejszy post.
    sardynek nie mam, ale mogę podesłać łososia po meksykańsku. ile sobie zażyczysz.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja CHCĘ żeby bylo dobrze u Ciebie, chcę i basta, tak ma być! Ściskam Cię wirtualnie, Ciebie i tę puszkę sardynek tyż ;))
    A czarna torebka jest niespotykana. Dopisuję sobie w kajeciku, że kolejną chciałabym Ci podwędzić :)))
    Ewa

    OdpowiedzUsuń