sobota, 19 kwietnia 2014

memento mori

jakby ktoś tu wpat
żeby np zgasić sfiatuo
życie jest piękne
tylko trzeba się umiec cieszyć chwilą
każda umie być piekna, tylko trzeba dac jej szansę


taka myśl
a za rok?
czy będe miała tyle optymizmu co teraz?
czy w ogóle będę w stanie pisać?
czy w ogóle tu będę?

jakkolwiek smutno to brzmi, dobrze mi
dzisiaj jest wspaniale i tylko to sie liczy...



z tą torebką wybieram sie jutro do kościoła
kto dzisiaj był w kościele na święceniu a jutro nie pójdzie do kościoła na mszę ten frajer:PP


29 komentarzy:

  1. te pytania dla kazdego rybenko
    uniwersalnie: dzis jest wspaniale!
    pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro tez se wezme torebke do kosciola

      Usuń
    2. piersza i ostatnia:PP
      i dziekuje za brak martyrologii
      wiele osób tak myśli, po 30 chyba sie zaczyna :PPP

      Usuń
    3. takom jednom
      jedynom
      :PP

      Usuń
    4. aaaa
      to może do trumny sobie ot razu zarezerwuj :PPPP

      Usuń
    5. Rybeńko! mam dla Ciebie cudownom torebusie do Tfojej kolekcji ;)))
      To taki prezent na Zmartwychwstanie (nie Tfoje!) - posłuży Ci wiele lat - jak będziesz szanowac, hehe;))
      Zdjontko słać?;P

      Usuń
    6. ja fszystkie szanujem
      nigdy nie używam!

      Usuń
    7. ej , no jak to, a ta jutrzejsza do kościoła?;)

      Usuń
    8. Do kościoła się nie liczy!

      Usuń
  2. Na pewno jest pięknie. Słońce grzeje, kwiaty szaleją, Mirka zabrała moje jajka do poświęcenia. Zrobiłam mazurki kajmakowe, właśnie sparzyłam migdały do ich ozdabiania. Mąż właśnie zapytał po co kupiłam czekoladę, a Starsza stwierdziła, że będzie z niej plama (na mazurku, jak kiedyś, gdy moja ozdoba na pierniku przypominała kupę ptaka zamiast choinki:))))... Ale nie, tym razem przejdę w zdobieniu samą siebie.
    Można powiedzieć, że nerwowość już minęła, choć jak zwykle dowiedziałam się, ile rzeczy robię zupełnie źle.
    Ale kiedyś odtraumatyzuję święta. Obiecuję to sobie :)
    Kocham Cię Rybeńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aniu
      miłość nasza wzajemną jest
      ci co tobie lub mnie wypominają niedoskonałości też robią to z jakiegoś powodu to czy tamto
      pewnie odtraumatyzowują

      Usuń
    2. Aniu! Oby jak najszybciej! Tego Ci życzę - świadomości, że Ty jesteś WAŻNA! :*

      Usuń
    3. a Miśka jest ważna z urzędu!

      Usuń
    4. nafet jestem drogocenna:)))

      Usuń
    5. To przytyj
      Drogocenność mierzy się w kilach

      Usuń
    6. Najbardziej w sfoim blogu lubię jak się wzbudzajom dobre emocje:)))))

      Usuń
    7. pszytyuam dfa kilogramy!
      i w dodatku usuyszauam, sze dobrsze, bo fyglondauam na chorom!
      czofiek siem cieszy, sze linie ma, a tu pacz pani!

      Usuń
  3. Ja akurat na odwrót. Zawsze jestem w kościele "jutro", a "święcenie" z reguły sobie odpuszczam. Wpadłam w przelocie między pieczeniem ciasta i krojeniem sałatki.
    Potem świętuję na całego. Wam wszystkim tego samego najpiękniej życzę:-)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama nigdy na siweconke nie chodziła
      Zapracowana w kuchni była
      Tutaj to prawie jak swieto
      Patriotyczny obowiązek

      Usuń
  4. Na pewno będziesz tutaj za rok, jeszcze bardziej kreatywna:-))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej wierzę w pierwszą część zdania :PPP

      Usuń
  5. Bedziesz i koniec kropka pl. jak mawia moja bratanica. :)
    i wspaniale, ze jest wspaniale. :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz, będziesz, bo inaczej byłoby to wszystko bez sensu ;)
    Dobrych Świąt, rybeńko:****

    OdpowiedzUsuń
  7. Rybciu, bo najwazna jest zafsze kfila, a z kfil uzbiera sie rok i nastepny, oraz nastepny a potem cale zycie:))

    OdpowiedzUsuń